Thursday 4 March 2010

Stredo-Štvrtok

Tieto dva dni boli plné prekvapivých momentov.(Najmä na ceste vlakom.) V stredu sme absolvovali cestu do Bratislavy a nádhernú výstavu+ nakupovanie. Bolo to niečo úžasné. Myslím, že pocity z toho dňa sa snáď ani nedajú opísať slovami. Naše "vlakové kupé" bolo to najhlučnejšie z celého vlaku a dohnali sme to tak ďaleko, že sme ľudí vyhnali z našej blízkosti...*-*.V auparku sme absolvovali najmenej 3 hodinové nákupy (moje nohy!) a McDonald, kde to Dušan zabil vetou: "Máte jahodovú zmrzlinu?"   "Máme" "Tak ja si dám lentilkovú". *-* Btw. kúpila som si v Zare nádherné sako a v Promod skvelé nohavice. Už teraz tie veci milujem. (Aj keď je pravda, že ja milujem každú vec v mojom šatníku a keď to spočítame, tak by som mala od tej samej lásky aj zomrieť.) Výstava (Musik+X) bola tá najzaujímavejšia, akú som doposiaľ videla. Fotky pridám na FB alebo Pokec-potom pridám link. Štvrtok bol vcelku únavný, pretože po strede to bolo v škole dosť ťažké. Písali sme písomku( lekciovka) a sloh- to všetko samozrejme v nemčine. *-*Ale prežila som, aj keď ma teraz neúnosne bolia dutiny a hrdlo. (Rozmýšlam, či ísť alebo neísť do školy.) Končím, pretože mám ešte za úlohu napísať charakteristiku osoby. Bye
                                                                Love,peace and fashion Ikin´

P.S.: Fotenie z vtáčej perspektívy, Modrá voda a Avatar, električka a rezne. *-*

No comments:

Post a Comment