Monday 12 April 2010

Underground



Tunic:Primark( in fact from Second hand), Black Leggings, Brown belt from Second Hand, Brown T-shirt: New Yorker
Hello Kitty: Sanrio
Je toho toľko, čo by som chcela napísať. Ale bohužiaľ, nemám veľa času, takže si "vylejem" srdce inokedy. Pre túto chvíľu len pár informácii. Sedím v izbe, píšem na blog a stonám nad tým, že sa ešte musím naučiť slovíčka z nemčiny. :-) Asi budem musieť prestať stonať a začať sa učiť. Veď napokon, samo mi to do hlavy nenaskáče a pochybujem, že by niekto v blízkej budúcnosti vymyslel stroj, ktorý by mi to nasypal do hlavy. :-( Ak budete o niekom vedieť, napíšte mi. V škole to dnes nebolo nijako zaujímavé, poobede som bola s maminou v MAX-e a vybaviť občiansky preukaz. Nechcite vedieť, aká je tá fotografia hrozná- podpis ešte horší. *-*Včera sme oslavovali do 21:30 a keď návšteva odišla, hneď ako som ľahla do postele, som zaspala. Bola som neskutočne unavená a vystresovaná (o tom napíšem neskôr). Musím končiť :-) Ak budem mať zajtra čas, tak napíšem všetko, čo som chcela.
(Tento týždeň píšem ťažké písomky- držte palce)*-*

It takes as much as I would like to write. But unfortunately, I do not have much time, so I 'pour' my heart sometimes. For now, only a few facts. I am sitting in a room, writing on the blog and stone the fact that I have yet to learn the vocabulary of German. :-) Perhaps I'll have to stop and moan to learn. After all, it doesn´t jump to me in the head and I doubt that anyone in the near future, he invented a machine that could pour it into my head. :-( If you know of someone, let me know. At school today it was not interesting, after lunch I was with my mom in the MAX and provide an ID card. You didn´t  know what is that awful photo-signature even worse. *-* Yesterday we celebrated until 21:30, and the visit went as soon as I She laid down to bed, I fell asleep. I was extremely tired and stressed out (I will write about later). :-) I have to finish tomorrow if I have time to write everything what I wanted.

(This week I am writing difficult exams hold-inch)

                                Love,peace and fashion Ikin´

3 comments:

  1. já na občance vypadám jako vězeň, který právě utekl a týden se nemyl a neholil :D ta tunika je skvělá, mám ráda leopardí vzor :) super outfit!

    ReplyDelete
  2. I love Hello Kitty!:D


    http://allthingsmarie.blogspot.com
    BEAUTY. FASHION. DESIGN.
    ...and everything girly under the sun!

    ReplyDelete
  3. boze,moj podpis na obcianke..:DDako keby som mala 6 rokov

    ReplyDelete