Saturday 12 June 2010

Wake up America

Long time there wasn´t any article or anything similar. Why? It is summer, the end of school, little time,..... I have a lot of news, but all I can´t write here. :-) 
So at least a few:
1st Yesterday I was to "visit" the Košice Conservatory. I decided, I want study there. Either in the field of dance, or singing. Or try both. Maybe something will succeed. :-) 
2nd I was again in the second-hand shop. I found that in normal shops have already tired of shopping. :-) Much better is the feeling of "burrowing" in different piles of clothes in which you guarantee that nobody will be so. 
3rd I have the performances, which I enjoyed, but also brings sorrow that it's actually the end of the academic. year, which means that in school, but mainly for dancing and singing as I step into next year!
4th Outside there is extremely hot and the temperature rises still higher and higher. I am grateful that we live in a family house where I have ever come to the garden and jump on the hose with cold water. :-)
5th I can not wait for the holidays: Germany, Croatia, Liptovský Ondrej, France ....:-))
 ...................... How are you? Your plans for the summer?  

 Dlho nebol žiaden článok ani nič podobné. Prečo? Je leto, koniec školy, málo času, okrem toho sa k tomu priplietli vystúpenia a podobné veci. Noviniek mám veľmi veľa, no všetko by sa mi to tu nezmestilo. :-)
Tak teda aspoň pár:
1. Včera som bola na "návšteve" na košickom konzervatóriu. Rozhodla som sa, aj napriek tomu, že už na strednej škole som, budem o rok robiť skúšky. Buď v odbore tanec, alebo spev. Alebo skúsim oboje. Možno sa niečo podarí. :-)
2. Bola som znovu v sekáči. Zistila som, že v normálnych obchodoch ma už nakupovanie nebaví. :-)Oveľa lepší je pocit "hrabania sa" v kopách rôzneho oblečenia pri ktorom máte záruku, že nik také mať nebude.
3. Mám po vystúpeniach, čo ma teší, avšak aj prináša zármutok, že už je vlastne koniec šk. roka, čo znamená, že v škole , ale hlavne na tanečnom a speváckom postupujem do ďalšieho ročníka!  
4. Vonku je neskutočne teplo a teplota stúpa stále vyššie a vyššie. Som vďačná, že bývame v rodinnom dome, kde si môžem kedykoľvek vyjsť na záhradu a skočiť pod hadicu so studenou vodou. :-)
5. Nemôžem sa dočkať prázdnin: Nemecko, Chorvátsko, Liptovský Ondrej, Francúzsko....:-))
 ......................A ako sa máte vy? Vaše plány na leto? A čo vysvedčenie?
Tunic:Papaya

  
Top: Denim&Co 

 
Top: Atmosphere
 
Top: Zara 
 
Top: Denim&Co 
 
Top: Atmosphere
  
T-shirt: Denim&Co
 Skirt: Atmosphere 


Love, peace and fashion Ikin´

12 comments:

  1. Aaaa, to jsou úžasné úlovky! Všechny ty topy jsou dokonalé ♥ Taky bych chtěla najít takový dobrý second hand :)
    A mé plány na prázdniny? Korsika, snad brigáda, možná Vídeň :)

    ReplyDelete
  2. nice clothes!!
    I love summer! enjoy your holiday!!
    kiss:)

    ReplyDelete
  3. Úžasné veci si vyhrabal v tom sekáči!!!! :))
    inak ty ideš do lipt. ondreja? to je dedina blízko lipt. mikuláša :)) a tam bývam ja.. no sranda...

    ReplyDelete
  4. Držím palce. Aj keď som sa tváril znudene. Proste napriek všetkému držím :)

    ReplyDelete
  5. tie veci sú, krásne .. :)

    ReplyDelete
  6. No tak samozrejme to vsimam ze teraz vsetci blogeri nic nepridavaju aj vratane mna :D hej takze tez som ticho ale presne ta skola ma ide poreazit :D no a vecicky uzasne :) ja tez teraz do sekacov chodim len panske nemaju nic moc sem tam nieco vymaknem fajne a vysvedcenie ak pojde vsetko podla planu budu 2 trojky .
    P.S.akoze si bola v ke a ani si nic nedala vediet no ves co :D

    ReplyDelete
  7. júúj ten kvietkavý top je skvelý!ja tiež nestíham-..bohužial leto nebudem mať až také rozcestované ako zvyknem,lebo mám brigádu:

    ReplyDelete
  8. nádherné veciii!!!:)) úplne krásne!:))
    +v sekáčoch nájdeš jedinečné kúsky..asi by som tam už konečne mala zájsť:D

    ReplyDelete
  9. 7. a 9. obrázok dokonalé ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Thanks :) Your clothes are sooo beautiful <33

    ReplyDelete
  11. Achjo, všichni na blogu pišou že našli super sekače a ja furt nic :)) jinak ty trika se mi líbí..nejvíc ty z Denim&Co

    ReplyDelete