Tuesday 26 October 2010

They try to change me but they realize they can’t

 Again, I'm starting to feel as formulaic days can be. This week, however, is not as tragic as I thought it would be, which is very good because I need to draw power for Thursday when I am writing 90 minutes on an essay in German, of which I have an incredible fear, whereas the "test" text me dear Connie (code name for our German teacher) corrected three quarters of my essay and just because I'm not her favorite. :) (Envy that I was in Paris and uninvited her :-DD)
Btw. Have you noticed the length of the previous sentence? I should get for it some prize, supposedly "the longest sentence on a blog SLL" :-DD
Injured leg is O.K. (I was injured at the poor quality wooden dancing floor, where I inserted in the leg about 5cm splinter), I bought a dream shoes for € 3.50, I look forward to vacation and I want to write long, thoughtful article about myself. :) (I'll have to let go appetites and "summon" them next time.)

 Už znovu začínam pociťovať, ako veľmi stereotypné môžu dni byť. Tento týždeň však nie je až taký tragický, ako som si myslela, že bude, čo je veľmi dobré, pretože potrebujem načerpať sily na štvrtok, kedy ma čaká 90 minútová slohová práca z nemčiny, z ktorej mám neuveriteľný strach, keďže pri "skúšobnom" texte mi milá Connie (krycie meno pre našu nemeckú učiteľku) vyškrtala trištvrtiny mojej slohovej práce a to len kvôli tomu, že nie som jej obľúbenec. :) (Závidí, že som bola v Paríži a nepozvala som ju :-DD)
Btw. Všimli ste si dľžku predhádzajucej vety? Mala by som za ňu dostať nejaký diplom, akože "Najdlhšia veta na blogu SLL" :DD
Zranená noha sa mi hojí (zranila som sa pri tancovaní na nekvalitnej drevenej podlahe, kde sa mi zapichla do nohy asi 5cm-trová trieska, ktorú mi museli vybrať na chirurgii), kúpila som si vysnívané topánky za 3,50€ , teším sa na prázdniny a mám chuť napísať dlhý, obsažný článok o mojej osobe. :) (Budem si musieť nechať zájsť chúťky a "privolať" ich niekedy nabudúce.)  

 


 
Sweater: Unknown, Over-knee socks: Takko 

Love,peace and fashion Ivanka 

14 comments:

  1. na chirurgií?? a aspon ta uspali?? :) ja by som to naozaj neprežila :( uff. Si statočné dievča :)

    ReplyDelete
  2. Ty šaty jsou pěkné!:) Mám ráda tady ty pletené.

    ReplyDelete
  3. Such lovely pictures, I'm totally in love with your overknees!

    http://style-in-sight.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. krásne foteny:) a chceme vidieť topánočky!

    ReplyDelete
  5. zmena prostredia fotenia:)))

    Tak držím palce na sloh.
    Takéto stereotypné dni má každý raz za čas..a niekedy aj viackerát ako raz za čas:(

    ReplyDelete
  6. aj ja som si všimla zmenu :)) truhlička je malebná! :)) teším sa na nejaké články, dobre sa "čítaš" :))

    ReplyDelete
  7. Tak sa pekne lieč a čoskoro nám ukážeš topánočky! A nadkolienky sú nadherné:)

    ReplyDelete
  8. skoda ze si neukazala tie topanocky inak mne sa strasne pacia tvoje nadkolienky nejake teraz zhanam tak snad aj najdem:)

    ReplyDelete
  9. moc se mi líbí nadkolenky :)
    a zaujal mě song vlevo :))
    following!

    http://jollburrfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. nádherná truhla a nádherné fotky! SLuší Ti to

    ReplyDelete
  11. mmmh..."overknees"...Uz dlhsie zhanam biele...dik za tip :-)
    PS:pekne fotky

    ReplyDelete
  12. Tie nadkolienky sú dokonalé :-)

    ReplyDelete