Tuesday 16 November 2010

Black swan

People tend to start from the beginning.
But I will not start, because it would be too tedious and formal.
Based on your responses to the question in a previous article, I decided that here and there I will write something about myself.

I start with dancing since I mentioned it in last article.

I am dancing since my four years, so it's already 12 school year. Modern Dance is for me my "personal brand of heroin" and I can´t breathe without dance. I´ve never danced because anyone forced me, but because I wanted to. Because I enjoyed it and still having fun. Maybe someone will catch the head, but I must say I am good at dancing!
 
I love it when we go to the competitions. Entertainment, fear, joy, disappointment (it was thankfully only once), surprise, stress, makeup.

It is simply indispensable and exceedingly important part of my life. But I fear that in a few years of dance I have to give up willy-nilly. I would like to go to school where I could utilize (such as musical theater), I'll see how things develop.

Ľudia zvyknú začínať od začiatku.
Ale ja nezačnem, pretože by to bolo príliš nudné a formálne.
Na základe vašej reakcie na otázku v predošlom článku som sa teda rozhodla, že sem-tam vám o sebe niečo napíšem.
Začnem tancom, pretože som ho v minulom článku spomínala.

Tancujem už od svojich štyroch rokov, takže je to už 12 školský rok. Scénický tanec je pre mňa moja "osobná značka heroínu"  a vďaka nemu môžem dýchať. Nikdy som netancovala preto, že ma niekto nútil, ale preto, lebo som chcela. Preto, lebo ma to bavilo a dodnes baví. Možno sa niekto bude chytať za hlavu, ale musím povedať: Som v tanci dobrá! (Nebola by som to povedala len tak, ale v sále máme dostatočne veľké zrkadlá na to, aby som sa v nich videla.) :)

Milujem, keď chodievame na súťaže. Zábava, strach, radosť, sklamanie( to bolo našťastie len jediný raz), prekvapenie, stresy, líčenie.

Je to jednoducho neodmysliteľná a nadmieru dôležitá súčasť môjho života. No bojím sa, že za pár rokov sa tanca budem musieť chtiac-nechtiac vzdať. Hoc by som chcela ísť na školu, kde by som to mohla zužitkovať (napríklad také muzikálové herectvo), uvidím, ako sa veci vyvinú.



 Sweater: Second-hand, Boots: Second-hand, Bow headband: H&M, Jeans: Tally Weijl




 

Love, peace and fashion Ivanka 

13 comments:

  1. Na muzikálové herectvo si ako stvorená. Vieš úžasne tancovať aj spievať :-))
    A páči sa mi svetrík :)

    ReplyDelete
  2. Držím palce v tanečnej kariére. Scénický tanec, riadne sa mi na to hodíš:)

    ReplyDelete
  3. tanec mám veľmi rada :)...

    ReplyDelete
  4. O tvojom talente nepochybujem, a keď budeš mať niekedy čas a náladu, tak nám môžeš spraviť video ako tancuješ :)

    ReplyDelete
  5. strasne sa tesim na film Black Swan.

    ReplyDelete
  6. Lovely pics! Your cardigan is great!!

    http://style-in-sight.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. krásne fotky! :)) opäť ti to sluší :)
    chcela by som ťa vidieť tancovať :) určite by to bol veľký zážitok...

    ReplyDelete
  8. ta celenka nema chybu.inak musel to byt skvely zazitok!

    ReplyDelete
  9. Tie dve posledné fotky sú absolútne magické! Mimochodom ja som chodila na balet, milovala som to, ale kĺby ma zradili ://

    ReplyDelete
  10. Jsi hrozně krásně přirozená:)

    ReplyDelete
  11. Nice blog.
    permission to put on my site?
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-slovakia-slovenska-republika.html
    JOIN TO
    http://www.modahistoria.com/formulario_prueba.htm
    Greetings.
    Vicen.

    ReplyDelete
  12. úplně hříšně ti to sluší.

    ReplyDelete