Monday 30 May 2011

Determinate

     

After all I know I'm naive. I was, and I always will be. When I was younger, I looked at the world through pink glasses. The people were good and I did not want to admit the possibility that someone could be mean. As I grew and better  recognized the surroundings and people, my view of the world has changed. Before there was only one group of people. Those welcoming and friendly. Now, the number of the groups is increasing. Unfortunately, the vast majority of them have negative qualities and they are jealous, superficial and vain.

People are surprising me daily. Again and again.  
------------------------------------------------------------------
 
Smejem sa na naivite. No ten smiech by ma mal veľmi rýchlo prejsť. Veď sama viem, že som naivná. Bola som, aj vždy budem. Keď som bola menšia, pozerala som na svet cez ružové okuliare. V ľudoch som hľadala to dobré a nechcela si pripustiť možnosť, že niekto by mohol byť podlý. Ako som rástla a lepšie poznávala okolie a ľudí, môj názor na svet sa zmenil. Kedysi pre mňa existovala len jedna skupina ľudí. Tí vľúdní a priateľskí. Teraz je tých skupín viac a nech sa snažím ako najviac viem, ich počet sa stále zväčšuje. Bohužiaľ, drvivá väčšina z nich nesie negatívne vlastnosti a vľádnu v nich mená ako závistliví, povrchní či márniví. Denne sa s ľuďmi z týchto skupín stretávam. Vďaka mojej naivite sa na ich bytosti snažím nájsť dobré vlastnosti, no márne. Prepáčte, niekedy sa to naozaj nedá.

Ľudia ma denne prekvapujú. Stále znovu a znovu. Keď už si myslím, že nič "lepšie" prísť nemôže, tak to príde. Ale o tom nabudúce.












Love, peace and fashion Ivanka

Dress: Romwe, Tights: Tally Weijl, Shoes, Belt, Blazer: Second-hand, Hat: New Yorker, Ring: Romwe

21 comments:

  1. Skvelá kombinácia tých šiat so sakom!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. fantastic outfit :)

    ReplyDelete
  4. tie šaty a boty sú krásne :)

    ReplyDelete
  5. dosť dobrý článok :) a ty si úžasna :)!

    ReplyDelete
  6. kombinacia siat s tymi botami je vau, mi to evokuje 80roky :) je to vynikajuca volba, najma s klubucikom :)

    ReplyDelete
  7. Ivanka aj mňa ľudia neustále prekvapujú ...a bohužiaľ často nemilo ...ale netreba strácať optimizmus ...moc ti to pristane ako vždy

    ReplyDelete
  8. Sako a čižmy máš úplne dokonalé a čo sa textu týka, tak ťa úplne chápem, pretože je to proste pravda a nikdy sa to nezmení : )

    ReplyDelete
  9. Článek jsem přečetla jedním dechem. Fotka nádherná! Vivi

    ReplyDelete
  10. tak tieto šaty sú prekrásne!! :)

    ReplyDelete
  11. Ten zajacik je rozkosny :)

    ReplyDelete
  12. nááádhera! moc pěknééé!! sleduju te! jsem rada ze jsem nasla tvuj blog!!

    (u mě na blogu probíhá giveaway)

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. silno chutné šaty! :) inak veľmi pekné :)

    ReplyDelete
  14. Zlatučká. Aj prsteň. :)
    Poznám to...tiež som hróózne naivná.

    ReplyDelete
  15. Máááš prekráááásne šaty :) aj ja som bola..a nie som, ľudia ma zmenili. som bezcitná, prehnane uprimna a idem si za svojim a je mi jedno, čo mi k tomu zabráni, ja to prevalcujem. SMutné, že to dopadlo takto, ale sám život ma to naučil. Nespoliehať sa na íných a budovať si svoje.

    ReplyDelete
  16. čosi... jedno slovo: super!!!
    strašne sa mi páčia drsné boty a kontrast s jemnými šatkami :)

    ReplyDelete
  17. velmi pekne, zenske a zaroven take mladistve :)

    ReplyDelete
  18. tak toto sa mi neuveritelne paaci! krasa. a mas noveho followera ;)

    (prebieha giveaway)

    ReplyDelete