Sunday, 1 May 2011

I wished that I could fly away








When I was younger, I wished that I could act in the circus.
A May is
a time for love. So pull out your hearts and look cute.

-------------------------------------------------------------

Keď som bola malá, želala som si, aby som mohla vystupovať v cirkuse. Avšak, nie vždy, keď padá hviezda, zoberie so sebou aj želanie. Takže v cirkuse, pochopiteľne, nevystupujem. 

A je máj. Lásky čas. Tak vytiahnite svoje srdiečka (či už na podkolienkách alebo hockde inde) a tvárte sa roztomilo.


Love, peace and fashion Ivanka

Dress: H&M, Blazer: Second-hand (New Look), Knee-socks: vintage

18 comments:

  1. to sa mi zdá, alebo máš čierne vlasy? :)

    super šaty!

    ReplyDelete
  2. ti podkolienky sú milé ...joj hneď by som ťa vystískala tak nevinne pôsobíš

    ReplyDelete
  3. Viva la TY! celá kočandovská

    ReplyDelete
  4. nadherna farba!..
    take chcem nohavice :)

    ReplyDelete
  5. Simonka: Nemám! :DD Hnedočervenoblonďavé mám. Všetky farby len čierna nie. :)

    a ďakujem púpätká. <3

    ReplyDelete
  6. Tie šatočky ti veľmi pristanú.. :)

    ReplyDelete
  7. Ty podkolínka jsou miloučké!

    ReplyDelete
  8. tie podkolienky sú úžasné!! :D a celkovo, veľmi slušivé! :D

    ReplyDelete
  9. tie podkolienky úplne žeriem :) usmievaj sa ale trošku viac, prosím :)

    ReplyDelete
  10. tie podkolienky!! neskutočnééé! :)

    ReplyDelete
  11. Tie podkolienky sú tak milé..a tebe sa k tomu nevinnému výrazu hodia neskutočne! :-)

    ReplyDelete
  12. Roztomilé podkolenky!:)

    ReplyDelete
  13. úáááá asi jsem se do těch podkolenek zamilovala! :) taky bych takové brala! :)

    ReplyDelete
  14. to sako je bozii:)sekne ti

    ReplyDelete
  15. Tady se mi hodně líbí podkolenky :)

    ReplyDelete