Sunday 30 October 2011

Don't you bring me down today



Prague was beautiful. I spent two days there, saw a lot of things and changed hairstyle. Article about Prague will be later (you know that I love posts about cities and people), but now I show you what I was wearing the second day.

-------------------------------------------------

V Praze bylo blaze, ale doma je doma. Strávila som tam dva dni, videla kopu vecí, zmenila účes a šťastná odchádzala domov. Článok o Prahe bude neskôr (veď viete, že ja obľubujem príspevky o mestách a ľuďoch), tak teraz vám aspoň ukážem, čo som tam ten druhý deň mala na sebe. 

Keď som sa v stredu večer balila, nemala som ani tušenie, aké bude v Prahe počasie. Predpovediam počasia moc neverím, tak som si musela zobrať niečo, v čom mi nebude ani príliš teplo, ani príliš zima, teda vrstvené oblečenie. Šaty či sukne nosím celú zimu, takže som vybavená zásobou hrubších siloniek, nadkolienok, svetríkov a šálov. Včera bolo v Prahe hmlisto, tak som bola celkom rada, že som si zbalila to, čo som si zbalila. Silonky tehlovej farby mi ladia s rolákom. (Ak ste si to náhodou nevšimli.) Ten som si musela dať kvôli 3/4 dĺžke rukávov saka a šiat, ak by bolo náhodou chladnejšie a aby mi nemrzli ruky. Okolo krku kruhový šál, na nohy podkolienky, čižmy z čias dávno minulých, okuliare á la mucha puk a ideš. 








Love, peace and fashion Ivanka

Boots: vintage, Glasses: F&F, Dress, Blazer: H&M, Tights: Bepon, Overknees: Takko, Scarf: Second-hand

14 comments:

  1. Páni jsi moc krásná tady! A velmi se mi líbí kombinace tyrkysové a oranžové. Podle mě moc povedený outfit! :)

    ReplyDelete
  2. nové vlasy sa mi omnoho viac páčia a tie okuliare sú zabité :)

    ReplyDelete
  3. tu si najkrajšia,najskvelejšia..
    skvelé farbená kombinácia,skvelé vlasy,skvelý účes
    jedným slovom=dokonalá

    ReplyDelete
  4. cute...I like the tights,socks, and boots look

    ReplyDelete
  5. Super, super, super, a ešte raz super! Také farebné, veselé, dievčenské :)

    ReplyDelete
  6. naozaj nádherný outfit! :)

    ReplyDelete
  7. všimli všimli, a ladí to teda úplne skvele :) aj celkove máš na sebe skvelú kombináciu farieb ;)

    ReplyDelete
  8. ten šáááááááááááááál! a máš krásne tie vlásky :)

    ReplyDelete
  9. jéj, ako super zladené farby si dala! :)

    ReplyDelete