Saturday 10 December 2011

Marry the Night


tento týždeň prehlasujem za blogovú katastrofu. úplne seriózne. ani si neviete predstaviť, aké výčitky mám. fotky sú na nič, počasie ešte na väčšie nič (hej, slnko, kde si tak dlho?!), môj voľný čas si odskočil na kávičku a ja si môžem akurát tak pískať. (alebo písať, pravda. pretože ak sa dožijem dňa, kedy budem môcť znovu niečo odfotiť a ukázať vám to, tak určite aj niečo napíšem. a zatiaľ si to teda vpisujem do nového zápisníka, ktorý si tak trochu rekonštruujem svojimi 10 ročnými zásobami nálepiek. veď viete, mať notes s nálepkami Barbie v 16-ke je sen každej teenagerky.)
prežite víkend v zdraví a ja sa posnažím čo najskôr ozvať s niečím, na čo sa dá pozerať. Love, peace and...veď viete. ;)




8 comments:

  1. Ved to sa zmení :) teším na fotky :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kocka!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. som ťa videla v škole s tou sukňou ;)

    ReplyDelete
  4. blogová katastrofa :)
    si vystihla moj e poseldné blogové obdobie, ked nan vobec nemaam čas :)

    ReplyDelete
  5. krásne píšeš. Ja mám blogovú katastrofu odkedy som daný blog založila :D

    ReplyDelete
  6. nevadí, vieme že počasie je nanič a ani ja nemám žiaden volný čas :D takže súcit ;)

    ReplyDelete