Tuesday 3 January 2012

Niekde medzi ládovať a lafetou.


Všetky dobré (a možno aj zlé) deti navštívil na Vianoce Ježiško. Keďže som bola celý rok dobrá, pokorná, milá a poslušná, neobišiel ani mňa. 




Nikon-ka Lorry.

Pripravujem sa na jar. Tieto krásky sú zo Select Fashion.

Od Ružového plameniaka, ktorý/á bojuje za práva gýčov (a ružovej). :)


 PUPA. 


Meninové z PUPA.



Ak by ste mali problém rozpoznať, čo je na fotke (a je mi jasné, že menšie problémy tam boli), tak toto je, prosím pekne, sukňa.


Tonak vintage čapička. Vyzerám v nej nonšalantne. Amen.


Love, peace and fashion Ivanka

5 comments:

  1. tak Ty si teda fakt poslúchala :)
    super vecičky :)

    ReplyDelete
  2. tento post je NÁDHERNÝÝÝ!!!
    ale stačila mi z neho tretina k absolútnemu nadšeniu, ani nie...po úžasných botičkách si kľudne mohla skončiť, už som nevládala vnímať...
    no aj tak vďaka, naozaj krásne dárky! andrea

    ReplyDelete
  3. najlepší post!
    blúzka z kotonu ma očarila, asi sa vydám na lov

    ReplyDelete
  4. pekné oblečenie, a tie topankyyy! a foťák samozrejme super :))

    ReplyDelete
  5. krásne darčeky si dostala :)

    ReplyDelete