Thursday 9 February 2012

poriadok. všade.


Takmer každá žena miluje kabelky. Malé či veľké, farebné alebo konzervatívnejšie v základných farbách, neobvyklé či úplne jednoduché. A takmer každá žena miluje poriadok. V živote, vo svojom okolí a samozrejme aj v tej, už spomínanej, kabelke.

Avšak nie vždy sa v tej kabelke poriadok udržať dá. Poznáte to, pred odchodom z domu si v kabelke pekne všetko uložíte a spokojná so sebou a svojou kabelkou vyrazíte. Počas cesty s kabelkou chtiac-nechtiac pár krát zatrasiete a v momente, keď vám zazvoní mobil či chcete nájsť svoje kľúče a otvoríte kabelku, utrpíte menší srdcový kolaps. Váš poriadok a usporiadanie všetkých dôležitých či menej dôležitých vecí sa zmenilo na neidentifikovateľnú masu čohosi, čo vyzerá, akoby to zmietlo tornádo. Vaša kabelka sa rázom mení na bermudský trojuholník, v ktorom sa všetko stráca a keď sa pošťastí, raz za čas sa odtiaľ niečo vynorí. Povedala by som, že tento problém je vám dôverne známy.

No na každý problém existuje riešenie. Aký? No predsa organizér do kabelky. Ponúka nielen komfortné, ale aj oku lahodiace usporiadanie vašich vecí. Veľké množstvo priehradiek, pevné vyhotovenie, moderný vzhľad, schopnosť prispôsobiť sa tvaru kabelky, nadčasovosť či možnosť používania organizéra aj na iné účely, napríklad ako kozmetickú taštičku. A samozrejme, mnoho ďalších. Ale tie si už určite nájde sama každá žena, ktorá si tento organizér na prvý pohľad zamiluje.

A ako som si ho zamilovala ja? Najviac, ako to len bolo možné. Nosím ho takmer vo všetkých mojich taškách, prekladám ho z jednej do druhej a tvoríme šťastný „poriadkový“ pár, dúfam, na celý život. Zmestia sa mi tam všetky moje nezbytočnosti či zbytočnosti a šetrí mi „more“ času. Nemusím sa pri hľadaní balzamu na pery strácať čas v útrobách tašky, čo je pre mňa, verte mi, tá najväčšia výhra. Zmestil sa mi tam dokonca i lak na vlasy či pár talizmanov z ciest. Myslím si, že organizér je skvelý vynález, ktorý, určite nie len mne, uľahčil život.

A čo v ňom všetko mám?




Mobil. (Ružový.) Kľúče. (S Hello Kitty a Parížom.) Pero+ceruzka. (Na články.) Peňaženka. (Aby bolo za čo nakupovať.) Parfum. (Malý, šikovný, voňavý.) Žuvačky. Mini čokoládka. (Tá musí byť!) Leukoplast. Medzizubná kefka. (Kvôli môjmu zubnému stroju.) Zrkadielko. (Z Berlína.) Vreckovky. (Z Tesca.) Sluchadlá. (Aby som si mohla púšťať toto a toto.) Kapsička so sponkami. Tangle Teezer. Lak na vlasy. (Matrix, bejbý.) Púder do vlasov na objem. (bejbý, Matrix.) Lesk na pery. Balzam na pery. (Inak by mi vyschla pusa.) Krém. (Inak by mi vyschlo obočie.) Okuliare. (Slepúch, meno moje.) Spona do vlasov.



Love, peace and fashion Ivanka

Za organizér ďakujem serveru Poriadokdokabelky.sk.

10 comments:

  1. ja neviem či by som v takom poriadku dokázala fungovať :)
    vždy všetko rada nahmatám, takto zoradené neviem. ale vyzerá to super, len ja mám rada ten môj neporiadok :)

    ReplyDelete
  2. šikovné veru, ja tam mám stále neskutočný ,,bordel,, :D :))

    http://butterflyeffectofsabi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. no to by sa mi teda hodilo! ja totiž mám kabelky, ktoré akýmsi zázrakom majú strašne málo priečinkov a tak to tam mám všetko hoc ako rozhádzané! :) Diki za tip

    ReplyDelete
  4. aj ja som nad niečím takýmto už uvažovala, ale v poslednej dobe nosím aj tak len také malé kabelky..takže..ale jednoznačne by sa to šiklo :-))

    ReplyDelete
  5. Presne toto by som potrebovala, lebo to je horor, niečo nájsť v mojej kabelke :D

    ReplyDelete
  6. To by sa hodilo mojej maminke.. che
    Ja nosím maličké kabelky.. no nikdy tam nemôžu chýbať lepičky! :-))

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wonderful blog! I love your style!
    now i'm your new member. mind to follow each other?
    visit mine if you have a chance :)


    Kisses
    bellionducky.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja už mám svoj organizér a som s ním veľmi spokojná :-)
    odporúčam !

    ReplyDelete
  9. o organizeri som pocula, myslim, ze je to dost prakticka vec:) asi by sa mi aj zisiel, aby som vecne nemusela v kabelke "paprat", kde co mam:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete