Friday 4 May 2012

relationshity.



Neviem, prečo sú niektoré veci tak, ako sú. Ale beriem to tak, že asi niekto chcel, aby tak boli. Je to síce zvláštne, že všetko, o čom si v kútiku duše snívam, sa stáva skutočným, no niekto mi raz povedal, že keď si nejakú myšlienku, ktorá sa týka určitého cieľa, vsadím hlboko do hlavy, tak sa mi splní. A to ani nemusím vidieť padať hviezdu. Tak si teda vsádzam myšlienky do hlavy a oni odtiaľ odchádzajú v podobe šťastia a spokojnosti. Skúste to aj vy...
Funguje to.

Tak to bolo aj s touto sukňou. Chcela som niečo pastelové, jemné a hravé. Niekoľkokrát večer pred spaním som si ju predstavovala visieť v mojej skrini a hádajte, čo sa nestalo? O pár dní visela na vešiaku v Humane a čakala na mňa. (bezpochyby.) Síce bez gombíka, no o to čarovnejšia. V šatníku som jej spravila miesto a aj s novým ružovým gombíčkom predstavila osadenstvu skrine. To ju prijalo, samozrejme, s nadšením a ako môžete vidieť, hneď vytvorila nerozlučnú trojicu s klobúkom a bielou blúzou. Len sa obávam, aby ich priateľstvo nezničil príchod ďalšieho vysnívaného kúsku odevu, tzv. Peter Pan Collar šatiek, ktoré budete mať možnosť vidieť v nasledujúcom príspevku.















Love, peace and fashion Ivanka

Sukňa: Sekáč, Blúza: Sekáč (GAP), Klobúk: malý obchodík v Chamonix, Taška: Sekáč, Okuliare: F&F

2 comments:

  1. pekný klobúčik :) a super nadpis, táto slovná hračka ships-shits mi nikdy nenapadla.. :D
    http://arainbowswan.blogspot.com

    ReplyDelete