Sunday 24 June 2012

BB krém Skin79 Super Plus VIP Gold Label


Verím na zázraky a nechávam sa zlákať medovými rečami. Napodiv, tie medové reči medové naozaj sú a chutia sladko, a zázraky sa stávajú, aj keď v nich prestávame veriť. Ako už iste (alebo aj nie) viete, obľubujem zázraky, ktorými môžem "hýčkať" a rozmaznávať moju pleť. Jedným zo zázrakov sú aj BB krémy z http://www.coolbeanz.sk/.
Keďže moja pleť je bezproblémová, nepotrebujem denne nosiť make-up a tak zbytočne upchávať póry a zaťažovať pokožku. Stačí mi len niečo, čo zakryje malé nedokonalosti a zjednotí tón pokožky, aby vyzerala sviežo a mladistvo. Niečo v tom zmysle sľuboval BB krém Skin 79, a tak som sa ho rozhodla vyskúšať.
Keď sa povedalo BB krém, nemala som ani tušenia, čo tieto dva nenápadné bruškaté písmenká znamenajú. Áno, boli tu všakovaké asociácie s tancujúcimi písmenkami B a B z reklamy či s rôznymi sloganmi typu Be Beautiful, ale ani jedno z toho mi nedávalo ucelený význam a nápovedu, čo by to mohlo označovať. Až kým som nevidela obal BB krému, kde bolo čierne na bielom napísané "Beblesh Balm". (Ide vlastne o krém, ktorý bol pôvodne vyvinutý v Nemecku "pani Schrammekovou", aby chránil pleť po laserových procedúrach a  zákrokoch a slúžil ako ľahké krytie. Neskôr sa stal veľmi obľúbeným vo Východnej a Juhovýchodnej Ázii, kde bol označovaný ako "the secret of Korean actresses".)
Pochopiteľne, krém sa vďaka svojím schopnostiam stal veľmi obľúbeným, pretože má niekoľko zázračných schopností. Ja som ich objavila tiež a verte mi, splní to, čo sľubuje.
Nie je príliš tekutý, ani príliš hustý, tak sa pekne rozotiera. Keď som si ho prvý krát vytlačila na ruku, trošku som sa zľakla odtieňa, pretože bol o čosi svetlejší ako moja pokožka. Po tom, čo som si malé množstvo naniesla na tvár, však moje obavy rýchlo pominuli, pretože sa dokonale prispôsobil a splynul "s prostredím".  Pleť ostala ako porcelán, príjemne voňala,  nebola mastná, ani vysušená. Neupchal mi póry (čo je pre mňa osobne jedno z najväčších +) a dokonca má aj stupeň ochrany proti UV žiareniu. Čítala som si aj jeho zloženie a musím povedať, že toľko prírodných zložiek, ako má tento krém, nemá snáď nič v mojej domácnosti. 
Ak vám mám povedať (napísať) pravdu a nekrížiť prsty za chrbtom, tak ja osobne som s týmto krémom veľmi spokojná a rozhodne ho odporúčam aj vám. Samozrejme viem, že každá z nás má iný typ pleti, no na stránke http://www.coolbeanz.sk/ si môžete nájsť ten svoj a vyskúšať ho tiež.
 Veď je leto, tak zahoďte make-upové masky a nechajte pokožku dýchať. .)





Love, peace and fashion Ivanka

4 comments:

  1. mám hot pink verzi a ta je teda pro mou pleť perfektní! a skvělý článek :)

    ReplyDelete
  2. vyzerá parádne, tvoja pleť pôsobí nazaj prirodzene a tak.. "letne" :D ja som sa v BB créme od Garnier-u sklamala, ale tomuto dám počas leta určite šancu, aj keď nei je práve najlacnejší, vďaka za super tip ;)

    ReplyDelete
  3. ja som mala tiež tento bb krém od skin79, aj svetloružový a aj tmavoružový a sivý... ja nemám až takú bezchybnú pleť, takže mi bol v podstate na dve veci, teda okrem svetloružového, ten mi pekne sadol a aj niečo zakryl :) moja skúsenosť ;))

    ReplyDelete
  4. už som to čítala aj u Beky a chcela by som vyskúšať

    ReplyDelete