Monday 18 June 2012

lži a medové reči.



Vraj si mám svoje myšlienky nechávať v bežnej komunikácii pre seba a potom ich napísať na blog. Lebo sú až príliš ťažko pochopiteľné, lebo sú až príliš filozofické, lebo jednoducho nie sú také, ktoré sa rozoberajú medzi normálnymi ľuďmi 21. storočia... Ja som vždy hovorila, že som sa narodila v zlej dobe a na zlom mieste. (Taká Amerika a 50-te roky, to by bolo niečo pre mňa.) Ale na tom nezáleží. Žijem tu a teraz, tak sa teda musím nejako prispôsobiť. Ale ak by sa našiel niekto, kto by bol ochotný moje reči počúvať, dajte vedieť.

Majte sa krásne (píšte básne), raňajkujte v tráve, užívajte si vôňu a chuť leta.













Love, peace and fashion Ivanka

Šaty: Sekáč (Gina Tricot), Sveter: Sekáč (H&M), Topánky: Sekáč (Me&Me), Okuliare: Gate, Čelenka: F&F Kids, Náramky: Camaieu, Taška: Vintage 

9 comments:

  1. so pretty, love it!

    bellionducky.

    ReplyDelete
  2. you look adorable!
    lovely dress :)

    ReplyDelete
  3. topánky a šaty su krásne a tvoj úsmev je najkrajší :)

    ReplyDelete
  4. jen piš dál tak jak píšeš...mě to neskutečně baví! :) protože já takový dar nemám...můžu si myslet hodně věcí,ale nedokážu je sdělit :)) moc ti to sluší! :)

    http://amynoblewoman.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. nádherné šaty, nádherné fotky, nádherná ty

    ReplyDelete
  6. nepocuvaj take prihluple nazory! je to tvoj blog a nikto ti nema co diktovat co na nom ma byt.. tomuto svetu by bodlo viac tolerancie...
    Nikavero

    ReplyDelete
  7. Zhasnite svetlá vchádza poézia
    Je prebodnutá neónovou dýkou
    je plná veží a slepých katov
    a nekonečných vlakov obrubníkov
    Zhasnite svetlá vchádza nahá
    a nedá sa vám pomilovať blúdiaci
    pod otrepanou klenbou noci
    pri otrepanom mesiaci
    Zhasnite svetlá vchádza pravdivá
    Drevené nohy odložte si niekam
    a vyznajte jej lásku
    vyznajte lásku tráve mestu riekam
    Zhasnite svetlá vchádza príťažlivá
    Milujte svojich mužov svoje ženy
    vnímajte dlho do noci
    a potom píšte básne krehkí očarení
    Zhasnite svetlá vchádza poézia
    Nepoznám ťa a predsa som ťa plný
    ťahavé blues pre moje sivé oči

    Kde skrývaš svoje slová svoje struny?

    ReplyDelete
  8. Hello Everyone
    Cool Article!
    Cool blog!
    Many thanks for a marvelous contribute.

    ReplyDelete