Tuesday 5 June 2012

Tak sme sa dožili...



Sweet Lady Lollipop - Who says (Selena Gomez) from Ivana Petrušová on Vimeo.




Tak sme sa dožili. Moje prvé video, kde počujete môj hlas a málo z toho, ako spievam. Je zakázané smiať sa, oplúvať monitor a dokreslovať mi fúziky. Tiež nie je povolené prirovnávať ma k všakovakým zvieratkám či pozastavovať sa nad tým, ako dvíham čelo. 
Neverili by ste, aké ťažké je spraviť jedno video! Musím povedať, že je to naozaj čudný pocit rozprávať sa s "foťákom". Skoro taký čudný, ako keď video točíte po 83-krát a stále je úplne hrôzostrašné-tu je problém, že to asi nebude videom, ale vašou osobnosťou-, okrem toho sa vám pri tom trasie hlas, približne 8-krát sa pomýlite, zabudnete, čo ste chceli povedať, alebo si následne pozriete natočené video a nemáte na ňom polovicu hlavy. Okrem toho je príliš veľké a príliš HD, tak vám ho žiaden program nechce zmenšiť a ani orezať. (Ak máte nejaký tip, kde orezať a zmenšiť MOV v HD, sem s ním.) 
Ale berte to tak, že je to moje prvé video. Nabudúce to už bude lepšie. Nebudem pozerať všade inde, len nie do objektívu a predstierať, že mi zaplatili za to, aby som sa do neho ani raz nepozrela. A nebudem nesvoja. (Dúfam.)
Najbližšie by som chcela zaspievať niečo slovenské. Ak máte nejaký návrh, "dajte". :) 

Enjoy. :* 


Love, peace and fashion Ivanka

8 comments:

  1. No páni, působíš najednou úplně jinak! Máš moc příjemný hlas a najednou v tobě vidím někoho úplně jiného... moc sympatická jsi :)

    ReplyDelete
  2. Nahodou to video ti vyslo! Si na nom krasna a mas krasny hlas:)

    ReplyDelete
  3. jo tak to chce opravdu odvahu...první video a hned zpívat...ale zpívaš opravdu moc krásně!!!

    http://amynoblewoman.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. To si musím pozrieť až nebudem tak neskoro a nebudem s tým budiť susedou keď si to vypečiem na plné pecky :)

    ReplyDelete
  5. fakt krásne spievaš :)))

    ReplyDelete
  6. Mas velky pekny hlas, ide ti to :) Asi budem musiet prestat sledovat tvoj blog, lebo budem mat komplexy :D Nie je mozne, aby si vedela spievat, tancovat, pisat a este aj dobre vyzerat a pekne sa obliekat.. :)

    ReplyDelete
  7. Ty si tak zlatá a dokonalá!:)

    ReplyDelete
  8. na zaciatku posobis velmi milo, ale su 2 veci, ktore by som ti vytkla.

    prva-daj si pozor na ruz, nabuduce si ho daj az ku kutikom, lebo ked spievas su ti vidno cele pery a trochu ma to rusi :)

    druha- vyber si lahsiu pesnicku, teraz vobec nemam dobry pocit z tvojho spevu, skor opacne a vobec to nemusi byt tym,ze nevies spievat, len tato pesnicka je tazka :)

    inak prajem vela zdaru, pokracuj v tom, co robis, zlepsuj sa :) som zastanca toho,ze kritika cloveka posuva dalej, narozdiel od nekonecneho chlacholenia. Toto neber vobec v zlom, skor sa ti snazim pomoct tym,ze vyjadrim nazor dalsej strany :)

    pekny den.

    ReplyDelete