Monday 20 August 2012

letuška raketoplánu.


Ani som nestačila žmurknúť a prázdniny sú fuč. Sú tu posledné dva týždňe, čo pre mňa automaticky, ako každý rok, znamená posledných pár dní prázdnin prežitých na chate v Liptovskom Ondreji. Len les, lúky, Tatry, ticho a pohoda. Žiadny internet, žiadne starosti. Tak sa tu majte a prázdniny si ešte užívajte.

Inak, mám rada "ceruzkové" sukne. Len majú dve nevýhody. Prvá je, že v nich vždy vyzerám ako letuška. Druhá je, že keď chcem do nich napchať dáku košeľu či top, sú tak úzke, že sa začnú podivne vlniť a robia mi "šunečky". Ale čert to ber.
Hlavne, že sme zdraví. 




 


Love, peace and fashion Ivanka

Sukňa: Vero Moda, Topánky: Sekáč (Primark), Taška: Salvatore Ferragamo, Košeľa, Šatka: Vintage

a opäť sme fotili. .)
Boris Reichel-Photography a hviezdna rota. :D
Fotky pridám, keď sa vrátim z vesmíru. (rozumej Liptovský Ondrej. predpokladaný prílet raketoplánu je niekedy budúci týždeň.)
Bambs, Sims, Bobinka, ja a Boris.

9 comments:

  1. to tieto sukne robia, je to mrzké :-P ja to riešim tak, že ceruzkové sukne nosím keď je vonku zima a obliekam si k nim úzke pančuchy do ktorých zastrčím všetko čo nevhodne vytŕča :D
    inak super outfit na tej poslednej fotke :)

    ReplyDelete
  2. tie fotky som už videla na facebooku lebo som sa nemohla dočkať tak som trochu "pátrala" a našla som :) nes-ku-toč-né! inak to je páska? :D

    ReplyDelete
  3. letušovský outfit ti ale pristane ;)
    fotky od Borisa sú úplne úžasné !

    ReplyDelete
  4. Podla mna letuskovsky image nie je suknou, ale satkou ! :)

    ReplyDelete
  5. Cute look!

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  6. Páni, to je dobré:). Sluší ti to:)

    ReplyDelete
  7. Letuška první třídy! Moc Ti to sluší, hned bych tě brala do crew :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  8. Great Outfit :) You look really nice

    Love Storm

    ReplyDelete
  9. letuška neletuška pristane ti to ,vypadli mi oči z hlavy kto mi ich najde :)

    ReplyDelete