Wednesday 31 October 2012

halloween time.


Dnes sa konajú rôzne párty, večierky či oslavy. Strašidielka behajú po uliciach, niektorí sa zásobujú sladkosťami. Iní, napríklad ja, sú v pyžame a nemôžu sa dočkať postele....
My sme si svoju halloweensku party "odkrútili" už v sobotu. Napriek tomu, že väčšina ľudí kostýmy odignorovala, perfektne sme sa zabavili a tí, čo kostým mali, vyzerali bombovo! (Pozrite si album na FB, ak sa chcete inšpirovať. ;))
Spočiatku som mala také plány, že si dám na kostýme poriadne záležať, ale nakoniec to bolo len tak narýchlo, tak som šla za Minnie. Bodkované pančuchy, červené šaty a uši na hlavu...
Snáď to bude o rok kreatívnejšie.
Ak sa teda dnes niekam chystáte, prajem príjemnú zábavu. Ak nie, tak som rada, že v tom nie som sama. .)








Love, peace and fashion Ivanka

fotky: Humno Tatry, "kvalitka" tabletu

No comments:

Post a Comment