Monday 26 November 2012

na návšteve z vesmíru.



If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl, you’d never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I’d never let you go, I’d never let you go

spieva Justin v jednej z jeho piesní.
a ja ho za to žeriem.

tak ako tie metalické tenisky, ktoré som objavila úplne nové v sekáči. a hneď na druhý deň, akoby z neba spadnutá, tam visela aj priestranná taška, ktorá k nim perfektne pasovala. vyzerá to síce ako oblečok pre astronautov, ale niekedy nie je zlé odletieť trošku mimo našu zem. čo poviete? .)








Love, peace and fashion Ivanka

Topánky, taška, šál: Second-hand, Sukňa: Orsay, Sveter: F&F, Bunda: Second-hand (Primark)

10 comments:

  1. jééééééééééj :)

    ReplyDelete
  2. krásna sukňa :) ach jaj, u nás v sekáči nikdy nie sú také veci tie tenisky sú super :)

    ReplyDelete
  3. veľký lajk za odvahu :) páči sa mi to :)

    ReplyDelete
  4. moja milovaná, obľúbená Ivanka :) ja už ti to tu ani nekomentujem, pretože z toho všetkého čo píšeš a z tvojich fotiek nemám slov :) <3

    ReplyDelete
  5. Skvělý! Úžasný outfit, strašně ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  6. super outfit :) a ten šál, ááách!

    ReplyDelete
  7. Pacia sa mi tie tenisky so suknou :)

    ReplyDelete
  8. sukna kraasna...tenisky krasne....ale elegantna sukna a tenisky dokopy??? :-/

    ReplyDelete