Sunday 16 December 2012

doll in men´s worlds.


Predstavte si, že by ste sa mohli na jeden deň zmeniť na niečo, čo bolo vo vašom detstve vášmu srdcu blízke. Čím by ste boli? Ja som milovala Medívka Pů a bábiky. Samozrejme, ak by som sa zmenila na Půa, bolo by to zvláštne. Tak preto radšej tá bábika. S krásnou porcelánovou pleťou, dlhými vlnitými vlasmi a veľkými očami. V šatách s volánmi a milučkými papučkami.

Okuliare som dostala z Firmoo.com. Začínam si pripadať ako maniak, keďže sa mi už doma nakopili rôzne tvary a farby. (Aj keď, hnedý leopard je asi najobľúbenejší vzor, ktorý sa na mojich okuliaroch objavuje.) Tieto sú teda ďalšie do zbierky. Možno si do nich neskôr dám spraviť aj dioptrické sklá, no teraz to nie je veľmi potrebné, keďže mám dvoje. Majú pekný tvar, taký nevtieravý a vcelku flexibilný. Na nose sedi tiež dobre a nikde netlačia. Ak niekto hľadá nové rámy, Firmoo môžem len a len odporučiť. Okuliare prišli rýchlo, v pevnom obale s peknou ružovou handričkou a dokonca aj so šikovnou vecičkou na pritiahnutie skrutiek, čo som u nás nikde v optike pre zákazníkov nevidela. Okrem toho, majú super akciu. Ak si objednáte rám, máte ho len za cenu poštovného. :) Viac o akcii nižšie. (Nechce sa mi to prekladať. Ak niekto nerozumie po anglicky a má vážny záujem o rámy, tak nech mi napíše e-mail. ;) Rada pomôžem.)

The old opinion that glasses are only necessities for people with vision problems has already gone. Glasses are increasingly becoming a fad and must-have accessories for  celebs and fashionistas. Everyday we can spot millions of non prescription glasses wearers and we are constantly fascinated by many noted film stars’ signature non prescription glasses.They instantly upgrade your look of modern,sexy, vintage or geek by wearing different styles of frames.
Any hot glasses/sunglasses /goggles frames you want can be found on Firmoo, and all are available for both prescription lenses and non-prescription lenses. Are you desperate to have a new look? Now here is the chance, Firmoo has launched a First Pair Free Program to people  worldwide. You will absolutely fall in love with the excellent quality, affordable prices, fashionable designs, fast delivery and the good service after trying them with paying shipping only! You even can get a refund/exchange if you are not satisfied with them. It's totally Risk free, so why not have a try?
Click here (http://www.firmoo.com/free-glasses.html) to get your free glasses now!






Love, peace and fashion Ivanka

6 comments:

  1. tak to sú super fotky :)) to je fotené niekde v škôlke ? :)

    ReplyDelete
  2. vybrala si si super, mohla by si dať presne link na tie tvoje?

    ReplyDelete
  3. tak toto je super :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Brýle Ti moc sluší! A vůbec, je něco, co Ti nesluší?? :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete