Sunday 9 December 2012

želania.


niekedy minulého roku.
"Viete, čo nemám rada? Paradajky. A viete, čo je ešte horšie ako tie paradajky? Prázdne slová. Hlásky, ktoré vychádzajú z úst bezdôvodne. Slová, ktoré dávajú falošnú nádej dievčatám, ako som ja. Mierne naivným, čakajúcim na pravú lásku, po nociach rozmýšľajúcim nad tým, kto im ju konečne dá. Nechajú sa opantať vôňou sladkých rečí a zlákať peknými očami. Hovorí sa: Když ptáčka lapají,  pěkně mu zpívají. A presne tomuto spevu takéto dievčatá načúvajú. A aj napriek tomu, že si po vytriezvení z tohoto "opojenia láskou" povedia, že už nikdy ničomu podobnému nenaletia, nechajú sa chytiť do klietky opäť. Ale taký je život. Začarovaný kruh náhod, zrád, zlých rozhodnutí či nerozhodnosti. No nezúfajte. Raz aj v pekle vyjde slnko, my prestaneme byť naivné a nájdeme spôsob, ako sa z tohto kruhu dostať. A mimochodom, ak vám bude chcieť niekto pomôcť nájsť z kruhu cestu von, zdvorilo ho odmietnite. Vy predsa viete, že sú to len prázdne slová...."
                                        a čo je dnes? stále rovnaká naivita, no podstatne väčšia obozretnosť. a tiež plnšia                                                                             skriňa a nové topánky. väčšia spokojnosť a radosť z maličkostí.








 Love, peace and fashion Ivanka
Topánky:  New Look, Nohavice: C&A, Taška, sveter, náhrdelník: H&M, Kabát: Second-hand (Max&Co.)

a tie maličkosti:

11 comments:

  1. tie zelené topánky sú úžasné :O
    a inak na mojom blogu prebieha GA tak ak chceš pozri :) http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/11/druha-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. krásne, sluší ti to veľmi :-) ....a tie zelené topánky sú úžasné ;-)

    ReplyDelete
  3. Milujem obidvoje topánky a obdivujem ťa, že aj v takomto počasí ich nosíš! (:

    ReplyDelete
  4. c´mon, nie všetci chlapci po peknom speve a nechajú vtáčka samého v klietke. len tí chlapci, ktorí sú príliš sebavedomí a vedia, že sa dievčatám páčia..to je ten problém :)

    ReplyDelete
  5. Toto jsou skvělé zkušenosti, i když se ti to tak nyní nejeví. Musíš ty být ta, která si určuje. Věř mi, že se dá najít ideál, který vytvoříš z "polotovaru" Muži zrají a je to pak lepší a lepší. Tedy já to tak vidím.

    Krásný outfit a vůbec všechny fotky.

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší, ty zelené botky jsou nádherné, odkud jsou?
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. outfit je super a nemůžu spustit zrak z těch tvých překrásných vlasů !!!

    ReplyDelete
  8. mne velmi pomaha moja intuicia; napadnikov som odmietala dovtedy, kym som nestretla takeho, s ktorym to bola okamzite laska na prvy pohlad :) proste niekto, kto mi presne "sadol" /sme spolu 5 rokov a vyzera to nadejne ;)/. samozrejme ze zozaciatku to bolo "davam tomu mesiac a uvidi sa", potom z toho bol polrok no a po tristvrte roku som prestala pocitat :) podvedomie je dobry radca, len ho treba pocuvat. moja skusenost je, ze pokial napr. casto rozmyslas, ci sa mu ozvat, ci to nebude blbe, vlezle, co mu napisat do spravy, aby to nevyznievalo tak a tak... tak to asi nebude ono. pokial je ten druhy spontanny a citis sa pri nom fajn a prirodzene a nemas tendenciu taktizovat, tak je to to prave :) inak outfit samozrejme super :)

    ReplyDelete
  9. S tou naivitou sme na tom rovnako... aj ja vždy naletím na sladké rečičky

    Pozývam ťa na Giveaway u mňa:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete