Wednesday 23 January 2013

Меня зовут Ивана.


Sú veci, ktoré sa v živote stanú, lebo sa stať mali. Potom sú tu tie veci, ktoré sa stanú, lebo si to veľmi prajeme. Možno len viera, náhoda či sila vôle, a možno predsa zázraky.
Momentálne mám tých prianí veľa, no takmer s určitosťou viem povedať, že minimálne jedno z nich sa nesplní. Tak napríklad by sa mi páčilo, ak by už nebola zima. Sneh je super, to áno. Guľovačky a sánkovačky sú super, to áno. Kožušinky sú tiež super, to áno. Ale akosi strácam farbu z tváre (a aj oblečenia) a chuť vychádzať z domu. Každé ráno pozriem na arzenál novo nakúpených párov topánok (asi ich všetky odfotím a podelím sa s vami o radosť, keď už nič iné) a mám chuť zahrabať sa do perín, pretože viem, že aj tak si budem musieť obuť čižmy, lebo vo všetkom ostatnom by som si buď polámala nohy alebo...Veď viete. Ani ten omrznutý nos a skrehnuté ruky už nie sú to, čo to bývalo na začiatku zimy. Časy sa menia. 
Ale čiapka po babke ostáva. Je v nej príjemne teplo a dokonca pasuje aj k novému kabátu z výpredaja za 15€. Milujem zľavy...





Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: Maminkine, Taška: Second-hand, Silónky: Bepon, Kabát: New Yorker, Šaty: Primark, Čiapka: Vintage, Rukavice: Poľsko

7 comments:

  1. presne takéto isté pocity mám aj ja..najradšej sa zahrabať pod perinu..a vieš čo..aj idem :D:D a si inak zo dňa na deň krajšia a krajšia :))

    ReplyDelete
  2. Nádherné!!! Fakt krásne, neviem ako by som inak vyjadrila svoje emócie pri pohľade na tie fotky po rozkliknutí, lebo mi napádajú iba samé superlatívy :)

    ReplyDelete
  3. nádherný biely svetrík a bordové pančušky :)) na bordovú teraz letím, moja obľúbená farba :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. to je úplne dokonalý outfit!! :O :) si strašne pekná!


    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete