Friday 15 February 2013

sila? tým smerom.


Príspevok venovaný ženám.

Počas posledných týždňov som prišla na jednu veľmi dôležitú vec, ktorá vám (možno) pomôže v ceste za šťastím. Nič "svetaborného", neobjavila som nový chemický prvok, ani som nevynašla liek proti ľudskej hlúposti. Len ďalšia životná múdrosť v praxi, ktorej pravdivosť sa mi potvrdila. Možno bohužiaľ, možno našťastie. To sa uvidí časom. V danom momente najskôr našťastie...
Ženy sú silné. Ženy vedia byť silné. Niekedy viac, inokedy menej. No v podstate toho znesú veľmi veľa. Od "bežných" starostí, cez zachraňovanie zranených vtáčat, rôzne "love trouble", až po relationshity a s nimi spojenými trápeniami. Často sa stáva, že popri tom všetkom na tú svoju (asi vnútornú) silu zabúdajú. A prečo? Lebo im niekto povie niečo, čo počuť nechcú. Niečo, čo ich zraní vnútorne i navonok. Niečo, čo ich donúti premýšľať nad vecami, ktoré vonkoncom nie sú podstatné.
No ja vám poviem jedno. A verte mi, toto, aj keď to možno počuť nechcete, si prečítate radi a pravdepodobne budete súhlasiť.
Nikdy nikomu nedovoľte, aby o vás pochyboval. A čo je ešte viac, nikdy nedovoľte, aby ste pochybovali o sebe samých! Zbytočne vás to vyčerpáva (psychicky či fyzicky), podlamuje vám to nohy a kradne nápady. Aj keď je to často jednou z najťažších vecí, ktorú v daných situáciách môžete spraviť, skúste sa postaviť na zem pevne, oboma nohami, konečne odhoďte ružové okuliare a odhaľte v sebe superženu! (Pekná blbosť, čo? Ako z nejakej druhotriedej reklamy .) Ale teraz vážne. Jednoducho nezabúdajte na to, že ste krásna (za každých okolností a vo všetkých situáciách :P), silná, inteligentná a hrdá žena, ktorú len tak niečo nezastaví.
Ako sa spieva v jednej piesni:  "Keď sa bojí nezávislej bohyne, nech si hľadá blbú sliepku."


:*

Ozaj, možno sa blýska na lepšie časy. Autorom fotiek v dnešnom príspevku je Martin Krystýnek (FB Page), ktorý, ak budem poslúchať, ma odfotí aj častejšie.
we will see.







Love, peace and fashion Ivanka


Topánky: H&M, Nohavice: F&F, Rukavice, Vesta: Poľsko, Taška, Šatka, Kabát, Náhrdelník: Second-hand

13 comments:

  1. Krása, ty sněhové vločky tomu dodávají na romantice :)

    ReplyDelete
  2. a kosela z kade?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zo sekáču. :) originálne je to však Esprit.

      Delete
  3. Krasne napisane, momentalne mi to padlo velmi vhod :))

    ReplyDelete
  4. Velmi krásně napsané, i když to vím a snažím se tím řídit, není vůbec špatné to číst i od jiné ženy a tak nějak se v tom utvrdit a připomenout si to, když není úplně nejlíp.

    ReplyDelete
  5. Velmi krásně napsané, i když to vím, je dobré to slyšet od jiné ženy a připomenout si to.

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky aj celý outfit. :) Tento tvoj článok mi urobil pekný štart do dňa. :)

    ReplyDelete
  7. Tvoj blog sledujem už vyše roka a prave dnes komentujem prvý krát. Musela som, pretože posledné riadky, ktoré si napísala sú úžasné. Nikdy som si nemyslela, že niečo, čo si prečítam od cudzej osoby ma tak poteší a áno, aj dodá " odvahu " :))
    Fandím Ti a vždy sa sem rada vrátim :)

    ReplyDelete
  8. Krásne fotky, a vážne nádherné silné slová, ktoré si budem teraz nosiť stále v sebe! :D

    ReplyDelete
  9. "Keď sa bojí nezávislej bohyne, nech si hľadá blbú sliepku."...toto ma dostalo :)) fotky sú bezpodmienečne dokonalé :))

    môj blog:

    styllin.blogspot.sk

    ReplyDelete