Tuesday 26 March 2013

momentálne momenty.



Za oknami takmer Vianoce, predo dvermi "osemnástka", v hlave celkom slušný zmätok, pod stolom kocúr obtierajúci sa mi o nohy, v srdci čisté prázdno, roh izby ponorený v neporiadku šiat, v žalúdku pár polomŕtvych motýľov trepotajúcich krídlami z posledných síl, odniekiaľ dolieha zvuk televízora.
Momentálna situácia, momentálne radosti a zmätky, momentálne dotyky snehových vločiek roztápajúcich sa na dlani, momentálna momentálnosť momentov....

Chýba mi všetko, čo kedysi bolo. Zároveň sa teším na všetko, čo príde.
Taký ten rozporuplný pocit, keď sa vám chce smiať cez slzy. 

Vybehnúť do snehu, len kvôli "pár cvaknutiam" môže naozaj len šikovný a obetavý fashion fotograf Martin. :)














Love, peace and fashion Ivanka


Topánky: Poľsko, Silonky: Bepon, Šaty: H&M, Kabát: Second-hand (MANGO), Taška, Šál: Second-hand, Rukavice: Poľsko, Baretka: House, Opasok: Camaieu

7 comments:

  1. Najviac ma dostali tie polomŕte motýle, ako že fakt!

    ReplyDelete
  2. jeeej takto si oprášila slovenskú trikolóru vo svojom outfite :) dobrý nápad :D :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. No proste nádherná, celá! A text som zhltla na jeden šup! Krásne napísané

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja som tu nová ale teraz sa moj blog cervena a chce zomriet :) krasne outfity, presne moj styl ale ja este stale fotim iba kozuchy :D (po angine pre istotu) a tento outfit mi pripomina blair waldorf, co je teda velmi dobre!

    http://h-illa-rious.blogspot.sk/ (este je v plienkach)

    ReplyDelete
  5. Jééé, ten outfit je úplne super! Na 1* :)

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Ach, chtěla bych se trápit nastupující 18kou :-))

    WorldByBella

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit...vyzeráš naozaj ako vystrihnutá z Gossip Girl :-)

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete