Monday 22 April 2013

iba raz.



"Asi to tak musí byť
Že nie každý deň je ten naj
Asi to tak musí byť
Že šťastie nie je na predaj

Asi to tak musí byť
Že láska je len na prídel
Asi to tak musí byť
že občas by si sa rád nevidel

Asi to tak musí byť
Asi to tak byť musí
Život sa nedá odhodiť
Iba roztrhať na kusy
A znovu zlepiť
Ak sa ešte dá

Asi to tak musí byť
Neberme to s nevôlou
Asi to tak musí byť
Aby ešte horšie nebolo"

Müller je gémius. Raz darmo.

Aj Paťka Španíková je génius, najmä, čo sa líčenia týka. Pár rád a typov, ktoré som pre vás od nej nachytala, si môžete prečítať v článku o základnom líčení na blogu fotografa.







Love, peace and fashion Ivanka


Sukňa: Second-hand (Next), Bunda: Orsay, Tričko: New Yorker, Opasok: narodeninový darček, Okuliare: Camaieu, Náušnice: Romwe

2 comments:

  1. Prosím neber to v zlom, len ako konštruktívnu kritiku. Tvoj blog mám celkom rada, určite máš cit pre módu, ale písanie textov, hlavne básní ti veľmi nejde. Väčšinou sa točia okolo toho istého, samé klišé, ktoré sa podľa mňa chce tváriť originálne. Snáď si sa neurazila, je to len môj pocit, ak ťa to robí šťastnou, pokojne píš naďalej, veď love and piece :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. báseň nie je moja. je to pieseň Richarda Mullera.
      Keď si píšem, tak si robím texty piesní. Mnohokrát to znie úplne inak v speve, než keď si to takto len prečítaš. :)
      v pohode. každý má nárok na vlastný názor. ;)

      Delete