Monday 1 July 2013

Mladá skladá z úlomkov svet


Prvá láska je ten najkrajší gýč...
 Vraj to tak je. A viete čo? Ja si myslím, že nie len tak. Nejde len o prvú lásku. Každá láska je gýč. Ružový ako nebo pri západe slnka a lepkavý ako cukrová vata. 

Veci zvyknú strácať na význame. A asi ani nejde tak o tie veci, ako o ľudí, ktorí tieto veci tvoria či robia. Nie raz som sa presvedčila o tom, že to, čo platilo včera, dnes akosi zaostáva a zajtra upadne do zabudnutia. Postupom času sa ružové okuliare zošúchajú, lebo dnes to už nie je to, čo to bývalo včera. Viete, nálepka Made in China robí svoje. Aj tieto ružové okuliare pochádzajú z pásovej výroby, kde sa vyrábajú milióny ďalších, rovnako nekvalitných napodobenín dokonalého sveta s tenkou vrstvou ružovej navrchu. Predávajú sa v nevkusnej zlatej krabičke, ktorá má navodzovať čarovnú atmosféru a zároveň slúži ako očný klam. Láka ľudí do dokonalého sveta, ktorý vydrží večne. 
Ale ja už dnes viem, že ten sa nedá kúpiť. Ja to viem vlastne celý život, len z času na čas na to zabúdam.
Veď viete, ten dokonalý svet si musíte spraviť. A nikdy nie je neskoro zahodiť tie napodobeniny do koša a začať odznova bez nich...





Kráska na fotkách: Bobinka


Love, peace and fashion Ivanka


4 comments:

  1. strašne krásne ste obe a tie postavy vám závidím :D

    ReplyDelete
  2. dovolí ti mamka takto sa fotiť?:) viem že si už dospelá, ale predsa:) nehambíš sa už?(nieje to myslené v zlom!!!!)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekne napísané:) A fotky super, ste krásne :)

    ReplyDelete
  4. Ivanka, hovoríš mi z duše. Krásne ste na tých fotkách.

    ReplyDelete