Thursday 18 July 2013

nejaké tie novinky. (Zúčastni sa AVON Testovania so mnou!)

Nazvime to "informatívny príspevok".
Nakopilo sa mi toho viac, čo potrebujem s vami "vybaviť", preto som sa rozhodla dať to do samostatného príspevku.

Za posledný rok som viac-menej striktne ignorovala ponuky na zahraničné spolupráce. Kabelky, Čína, oblečenie, Čína, šperky, Čína, spoločenské šaty, nejaká tá Amerika. Ponuky to boli zaujímavé, no nie pre mňa. Sama viem, ako to vo väčšine prípadov pri nakupovaní funguje. Povedzme si na rovinu, kto by už dobrovoľne nakupoval na stránke, kde predávajú "čínske nekvalitky" za viac ako 50$ vo veľkosti "one size"? Myslím, že veľmi málo z vás. Ja teda rozhodne nie. Radšej si kúpim niečo z Asosu, River Islandu či New Looku, kde mám istotu, že veci mi budú sedieť a budem spokojná so servisom, dodaním i platbou, ktorá je bezproblémová. Ale o inom som chcela.
Ide tu o marketing a prilákanie ľudí. Najlepší spôsob, ako to v dnešnej dobe urobiť, je reklama. Jednou z možností je zapojiť do reklamy blogerky a prezentovať veci na nich. Samozrejme, každá blogerka sa ponuke na spoluprácu poteší, keďže je podľa mňa pocta, ak si vás niekto vyberie na prezentáciu jeho produktu. Existuje, samozrejme, aj druhá možnosť, a to taká, že prevezmete iniciatívu do svojich rúk a do programov pre blogerov sa zapájate bez "pozvánky" a do danej firmy napíšete ako prví. Niektoré blogerky si dokonca zakladajú blogy len preto, aby mohli dostávať veci zadarmo. (Logika tohto konania mi aj po rokoch uchádza. Mám blog preto, lebo ma to baví? Zjavne nie.)
No tú druhú možnosť vylúčime. Nie som až taký "snaživec".
Do včerajšieho dňa by sme mohli vylúčiť i tú prvú možnosť. Samozrejme, ponuke na zahraničnú spoluprácu som sa vždy potešila, ale tam to aj skončilo, keďže som si myslela, že to nemá nejaký hlbší zmysel. No včera sa vo mne niečo zlomilo. Uvedomila som si, že ak sa na to dám, nebudem mať "výhody" len ja, ale aj vy. Mnoho z daných firiem ponúka okrem spolupráce so mnou, i spoluprácu a benefity pre mojich čitateľov. Zľavové kupóny či giveaway potešia predsa každého. (Najmä ten giveaway, nie? :)) Tak prečo sa na to nedať? 
Prebehla som e-mailovú schránku a odpovedala na ponuky, ktoré mi prišli za posledný rok. Je tam pár vecí, ktoré musím "splniť", kým mi veci pošlú, no nech...

Z Persunmall.com som dostala za úlohu vytvoriť si "wishlist" vecí, ktoré by sa mi páčili. 
Spravila som malú koláž vecí, ktoré by sa mi toto leto ešte hodili. Všetko je pod 30 doláčov a prekvapivo vo viac ako jednej veľkosti (kabelku nepočítam), tak som ešte zvedavá, aká bude kvalita vecí. :)





Čo sa týka česko-slovenských ponúk na spoluprácu, pri tých mi vždy poskočí srdce od radosti. Je to rozhodne iné, ak sa vám ozve "domáca firma" a vyberie si vás na prezentáciu jej produktu. Také osobnejšie, vrúcnejšie a môjmu srdcu bližšie. Okrem toho, viete, že si vás našli preto, lebo sa im váš blog páči (a máte istotu, že si ho aj aspoň raz prečítali) a chcú, aby ste boli súčasťou ich projektu.
Rada by som v tejto súvislosti spomenula články z oblasti techniky pre Philips (obe skúsenosti nájdete pod touto hlavičkou) a Asus, z oblasti krásy a beauty produktov pre Biodermu, Avon či Rimmel a z oblasti oblečenia pre Zunique, Ladymania či Poriadokdokabelky. Všetko to boli, a aj sú, úžasné príležitosti a skvelé skúsenosti, za ktoré som veľmi vďačná.
A čo sa týka otázky, či dané "domáce" firmy myslia i na mojich čitateľov, odpoveď je: ÁNO! :)

Konkrétne firma AVON prichádza so skvelou novinkou, ktorú bude môcť vyskúšať 9 z vás, mojich čitateliek, ktoré máte chuť "testovať" a následne o tom napísať i pár viet do spoločného článku na môj blog, v ktorom sa objavia skúsenosti a názory všetkých dievčat, ktoré túto novinku so mnou testovali. O čo ide? Tak si teda prečítajte časť e-mailu, ktorý som dostala. 

rasenka

Ahoj Ivano,

Pomáhám AVONu s uvedením této řasenky na český i slovenský trh, ještě ji totiž nikdo neměl šanci zkusit.
Právě teď, ji ale má možnost vyzkoušet zdarma několik šťastlivců na světě a já bych chtěla, aby i Ty si se stala jedním z mála lidí, kteří ji budou moci otestovat jako první.
Řasenka není revoluční jen svým nápaditým designem, ale také unikátním panoramatickým kartáčkem, který Tvoje řasy krásně zviditelní.
A navíc - aplikaci barvy na řasy Ti usnadní ohýbací rukojeť, takže už se nemusíš bát, že Ti při spěchu kartáček namaluje obočí :-)
***

O co tedy jde a proč Ti píši?

Byla jsi vybrána mezi 10ti nejzajímavějšími bloggerkami v SR a v rámci uvedení novinky na trh, bych Tě ráda oslovila, zda by jsi měla zájem s námi tuhle novinku otestovat.

Jak na to?

Společně s AVONem Ti odešlu 10 kusů řasenek aby jsi mohla se svými čtenářkami řasenku otestovat. Způsob, jakým se svými čtenářkami budeš komunikovat, nechám na Tobě. Zda zvolíš soutěž, nebo se sejdete a budete experimentovat - to bude čistě v Tvé režii."

Tak čo, idete do toho so mnou? Špirály už mám doma, nachystané na testovanie. Ja som ešte v Nemecku, avšak budúcu nedeľu už budem doma, tak by sme to mohli dať nejako dokopy. ;)
Môj prvotný zámer bol taký, že špirály by som dala dievčatám, ktoré by si ich mohli osobne prevziať v Poprade a okolí. No nechcem, aby bol niekto ukrátený, preto som sa rozhodla, že 5 špirál dostanú dievčatá v okolí Popradu, s ktorými sa dohodnem na osobnom prevzatí a 4 špirály vám pošlem poštou. (Jedna ostáva mne. ;) 
A kto špirálu dostane? Spravíme to spôsobom "Rýchlejší vyhráva". Stačí, ak mi napíšete e-mail, správu na Facebooku, necháte odkaz v komentároch tuto na blogu či na FB Fanpage a ak budete medzi "šťastnou deviatkou", špirála je vaša. Potrebujem od vás len mail, na ktorom vás zastihnem (aby sme sa mohli dohodnúť, čo a ako) a tiež informáciu ohľadom dodania špirály (teda či ste okolie PP a môžem vám ju dať osobne, alebo ste "cezpoľní" a pošlem vám ju poštou). 
Tak teda, nech sa páči. Rýchlejší vyhráva...
:)


22 comments:

  1. Platí to i pro tvé české čtenářky? :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidíš, na to som vôbec nemyslela. ospravedlňujem sa. nechávam to tento krát iba pre Slovenky. Ale v ČR to určite bude mať niekoľko blogeriek tiež. tak sa skús poobzerať. :)

      Delete
  2. no tak to by som skusila tu spiralu...vobec si totiz neviem predstavit, ako s noumoze ist to malovanie!!
    fresshion@gmail.com (a z popradu nie som bohuzial)

    ReplyDelete
  3. škoda, ja som síce Slovenka, ale bývam vo Švajčiarsku, takže asi nič

    ReplyDelete
  4. Ja som absolútny špirálomaniak! Tiež by som šla do testovania s tebou- vyzerá fakt veľmi zaujímavo (mihalikova.sim@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. meri.alebo.meri@gmail.com, akurát som jednu špirálu minula!

    ReplyDelete
  6. ejha, ejha :D miadra12397@gmail.com

    ReplyDelete
  7. xoxopattymakeup@gmail.com
    vyzera fakt zaujimavo :)

    ReplyDelete
  8. petrakomarova1998@gmail.com
    Niesom z Popradu:)

    ReplyDelete
  9. jentuska@azet.sk
    nie som z Popradu :)

    ReplyDelete
  10. Písala som ti už aj na facebooku :-)
    (Baška Chábová)

    babapp@azet.sk

    -som z Popradu

    ReplyDelete
  11. alzbetajackova@gmail.com
    nemam FB :(

    ReplyDelete
  12. janiklikacova@gmail.com.
    -nie som z Popradu a okolia

    ReplyDelete
  13. michaela.zivicka2@gmail.com
    Som z okolia Popradu :)

    ReplyDelete
  14. lucinkabalintova@gmail.com
    Nie som z Popradu :/

    ReplyDelete
  15. A neplati to ani pre Slovenky zijuce v Cechach??;-)))
    patricia.semanova@gmail.com
    daaakujem

    www.youtube.com/user/patriska2910

    ReplyDelete
  16. tak špirálu už nedostanem, ale som fakt zvedavá na recenzie, lebo toto ešte svet nevidel :-)

    ReplyDelete
  17. Som z okolia popradu. maggi131@azet.sk
    Chcela som si ju už objednať, ale neviem si predstaviť ako to môže fungovať..:P

    ReplyDelete
  18. kat.hruskova@gmail.com
    Nie som z Popradu

    ReplyDelete