Saturday 24 August 2013

little mix VI. a druhé Vianoce.


Instagramovú mániu už poznáte. Ako môžete hádať podľa názvu, objavila sa tu už 6-krát. Kedže je to veľmi šikovná vecička, ktorú rada využívam, ak mám prístup k Internetu (čo je teraz, momentálne za posledný týždeň, viac-menej veľmi zriedkavo), mám tam fotiek viac než dosť. 
Takže, ako už iste tušíte, aj v tomto príspevku je tu opäť mix všetkého možného.

A čo je nové? Okrem toho, že nemám stály prístup na Internet (lebo som ešte stále na Liptove so starými rodičmi na chate) a tým pádom Vám nemôžem odpisovať ani cez e-mail, ani cez FB, aj keby som veľmi chcela (za čo sa ospravedlňujem), doma ma minulý týždeň čakalo úžasné prekvapenie.
Avon mi spravil letné Vianoce vo forme balíčku, ktorý mi vďaka blogerskej spolupráci poslali. Krabica plná rúžov, leskov na pery, ceruziek na oči či očných tieňov mi vyčarila obrovský úsmev na tvári a ani si neviete predstaviť, akú radosť mi to spravilo.
Čo všetko som v krabici našla, to uvidíte niekedy v budúcich príspevkoch.

majte sa krásne.



1. Hor sa na Dohodu 2013/ 2. Diana F+ je nová v rodine a myslím, že sa u nás cíti viac než dobre (Vzala som ju i na Dohodu, tak uvidíme, čo z fotiek bude :))/ 3. OOTD 


4., 5., 6. fotky z Chorvátska


7., 8., 9. klasické "selfies", ktoré už zaiste u mňa poznáte



10. Už som vám vravela, že je zo mňa šofér? Ak nie, tak už viete. :)/ 11. Po tomto lete si kľudne môžem dať do životopisu ako pracovnú skúsenosť: "Opatrovateľka detí od 11 mesiacov do 11 rokov"./ 12. Výlet s mojou BF v SNV v Zoo

a samozrejme.
Zázračná krabička plná zázračných produktov.



Malá ochutnávka z fotiek, ktoré vznikli v "divočine" na Liptove s pomocou Avon Dekoratívnej kozmetiky.
Viac neskôr. 


Love, peace and fashion Ivanka


6 comments:

  1. 6. fotka je ako z katalógu na plavky!

    ReplyDelete
  2. tie chorvátske fotky sú ako z časopisu, krása :)

    ReplyDelete
  3. prosííím odkiaľ máš to tielko s kotvou na 12. fotke ???

    ReplyDelete
  4. aj ja by som chcela dostať takýto balíček :D

    ReplyDelete
  5. Ten balíček je super, to si dostala len tak? Alebo? :))

    ReplyDelete