Tuesday 17 December 2013

hmlisto, miestami sweet lady lollipop.


Keď som pred nejakým tým rokom tvrdila, že nemám rada rifle, netušila som, že názor zmením. (No dobre, možno som to tušila. Ale keď poviem, že som to netušila, bude to znieť veľkolepejšie.) Stalo sa to v sobotu. Viac-menej náhoda, ale volajme to pokojne i osud. Klasifikovala by som to na jeden z tých prípadov: Láska na prvý pohľad. (A potom následne i na druhý, tretí a znova a znova.) 
  Boli sme na výlete v Zakopanom a ako inak, nevynechali sme ani návštevu trojposchodovej budovy Reservedu. Oblečenia toľko, koľko naše obchody spolu nevideli dokopy za celý rok (raj na zemi, naozaj) a vy neviete, kam sa skôr pozrieť. No a potom to prišlo. Kúsok, ktorý zaujal moje oči viac, než všetkých tých XY vecí v celej predajni . Viseli tam, presne vo výške mojich očí. Perfektne nasvietené (obchody už majú dnes iné metódy na psychológiu a manipuláciu zákazníkov, darmo), efektne zavesené, akurát moje číslo. A to bol ten moment. Ten moment, kedy som sa do nich zamilovala. BF strihu, svetlejšia riflovina, vyšúchané časti, v hornej časti, pod prednými vreckami a na boku, s malými kamienkami. Všetky atribúty lahodiace môjmu oku. 
Tak sme to dali dokopy. Ja + superduperrifle=♡.

Všimli ste si, čo mám na krku? Há?! Náhrdelník na mieru, vážení. Aj vy taký môžete mať. (Nie s menom "Ivana" či nápisom "LadyLollipop", samozrejme. Iba ak by ste sa Ivana volali, to mení celú situáciu.)  Zoženiete ho tu. Stačí, ak si vyberiete, aký druh písma či tvar chcete nosiť na krku, jednoducho objednáte, zaplatíte (alebo si necháte zaplatiť) a je váš. (Alebo napíšete Ježiškovi *-*.)

Ozaj, poslúchali ste? Čo si nájdete pod stromčekom?













Love, peace and fashion Ivanka


Topánky: Bershka, Rifle: Reserved, Košeľa: Reserved, Vesta: Poľsko, Kabát: Camaieu, Šál: Second-hand, Rukavice: Poľsko, Kabelka: Poľsko, Náhrdelník: Budstylova.sk, Opasok: Camaieu

8 comments:

  1. Vestičku by som volila na niečo,kde to viac vynikne,ale inak tu vyzeráš úžasne!

    ReplyDelete
  2. Perfektné fotky, to počasie vytvorilo dokonalú atmosféru a rúž je jednoducho skvelý, zbožňujem matnú červenú :)
    Nikavero

    ReplyDelete
  3. úchvatný titulok článku ;)

    ReplyDelete
  4. Moc ti sluší tento účes a vypadáš tu fakt krásně :)

    ReplyDelete
  5. Tá vestička s blúzkou je úžasná! A budem opakovať, ale.... super názov článku! :-)

    Silvestrovský Giveaway od Papi Lapi

    ReplyDelete
  6. úžasné fotky ! :) vždy mi vyrazíš dych nimi.
    pozývam ťa na svoj blog ;) COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete