Tuesday 14 January 2014

lenivé dni.




Hovorí sa, že človek neskočí dva krát do tej istej mláky. No sú to len reči. Prázdne slová, ktorým neprikladáme význam a ktoré si neberieme k srdcu. Do mlák skáčeme znovu a znovu. Do tej istej sa dokonca dobrovoľne vrháme a vyžívame sa v tom, ako nám pekne zmáča topánky. Po chvíli si uvedomíme, že topánky nie sú jediná vec, ktorú mláka zamočila.
A v živote je to ako s tými mlákami. Robíme tie isté chyby. Niekoľkokrát za sebou, nevedomky, nedokážeme sa im vyhnúť, pomaly nás pohlcujú a zmáčajú naše vnútro. A možno aj podvedome cítime, že robíme niečo, čo už raz nedopadlo dobre, no spravíme to znovu. Veď, možno sa to teraz podarí...
Avšak všetci dobre vieme, že to nie je pravda.  Že sa to nepodarí, lebo ak je to raz zle, tak to bude aj druhý krát zle.
Opäť raz len klameme samých seba. Akoby tých lží nebolo v dnešnom svete dosť.


Dnes v znamení čierna, zelená, biela, tzv. lenivý outfit v najlepšej bunde tejto zimy (na vešiaku vyzerala katastrofálne, no po vyskúšaní som rapídne zmenila názor), najpohodlnejších topánkach na svete (nie sú moje) a s najlepšou taškou (jej veľkosť, priestrannosť a pevnosť materiálu), akú momentálne vlastním.
Zelenej mám v šatníku žalostne málo, čo je teda žalostne smutné, pretože je to nádherná pozitívna farba a na materiáloch ako vlna a satén vyzerá neskutočne dobre. Vo výpredajoch, v Reservede, som natrafila na tento svetrík, v super žiarivej zelenej (v skutočnosti je tá farba oveľa výraznejšia, než na fotkách, to len slniečko nám trošku upravilo farby :)) a už na prvý pohľad som sa do neho zamilovala! Avšak, ako rýchlo som sa zamilovala, tak som sa aj odmilovala. Je pekný, to hej, je teplučký, to hej, dobre sa nosí, to hej, ale tak veľmi kúše! Tentokrát som pod ním mala ešte košeľu, takže som to necítila, ale ak by som si ho mala obliecť priamo na telo, tak radšej chodím po svete nahá. Takže, ak ho náhodou niekde uvidíte a budete mať ambície zaobstarať si ho, opatrne! :) Nie je všetko zlato, čo sa blyští. Alebo?

A neznášam pondelky! Teda, nie všetky, aby som im nekrivdila. Len tie, ktoré sa opakujú v dvojtýždňových intervaloch. Vyzerám ako zombie (viď. na fotkách), nevládzem stáť na nohách, potrebovala by som tak desať káv, aby som dokázala fungovať. 8 skvelých super(ne)záživných hodín, španielčina, spev, behačky tam a späť, večer padnem do perín a už sa z nich nepohnem.
Life's what you make it, všakže...













Love, peace and fashion Ivanka


Topánky: Maminkine, Silonky: Bepon, Sukňa: Persunmall, Svetrík: Reserved, Bunda: Primark, Kabelka: H&M, Rukavice: Poľsko

9 comments:

  1. Krásny outfit a ta bunda je senzačná :-)

    ReplyDelete
  2. Krásný outfit! Sluší ti to jako vždy, tak ráda sem chodím. Zítra budu mít také podobnou sukni na blogu :-)

    ReplyDelete
  3. Takto ti to pristane najviac.Nevyzývavo a bez "štekľov". Vyzeráš milo, mlado a hlavne prirodzene :)

    ReplyDelete
  4. Dnes sa mi páči text veľmi, teda radšej by som bola keby sa mi nepáčil, ale.. No proste mi to teraz sedí do života všetko.. :/
    A hlasujem za viac zelenej do tvojho šatníka! Veľmi ti ide :)

    ReplyDelete
  5. tá kabelka a boty! ach :) nádhera

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Zelená je krásna farba, ja osobne ju zbožňujem. Určite sa poobzeraj po ďalších zelených kúskoch ;)

    http://blondava-potvora.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. farba svetríka je ozaj krásna :)

    ReplyDelete
  8. Jooo, tak tohle je nádhera! Elegance jak má být :)

    ReplyDelete