Thursday 14 October 2010

Only hope

A few weeks ago I answered a few questions. Those answers will not be published anywhere, I would like you to show them, because in them is something about me, about how Slovak fashion. :) (And I think that would be a pity not to use them.:)

So then gradually ....
My name is Ivana and I have 15 years. I am a bit atypical "wildchild" which for her life only one border crossing, which it is currently fashionable. With fashion thanks to my mom I "speak" since my childhood and therefore no wonder that some time ago I set up a fashion blog. My favorite activities are shopping in second-hand shops, love to dance and passion for singing

 
Rozhodla som sa, že každý svoj nasledujúci príspevok obohatím niečím neobvyklým. Pred niekoľkými týždňami mi boli položené otázky, na ktoré som vymyslela celkom obsiahle odpovede. Keďže tieto odpovede nebudú nikde uverejnené, chcela by som vám ich ukázať, pretože je v nich niečo o mne, o tom, ako vnímam slovenskú módu a podobne. :) (A myslím, že by bola škoda nevyužiť ich. :) 

Tak teda postupne.... 
Moje meno je Ivana a mám 15 rokov. Som tak trošku netypická „pubertiačka“, ktorá za svoj život prekročila len jednu hranicu, ktorou je práve tá módna. S módou si vďaka mojej mamine „tykám“ už od svojho detstva a preto niet divu, že som si pred časom založila módny blog. Mojimi obľúbenými činnosťami sú „vymetanie“ sekáčov, láska k tancu a vášeň k spevu 









 
Coat: Dorothy Perkins, Tights: New Look, Dress: H&M (Second-hand), Baret: from Paris, Bolero: Tally Weijl 

Love,peace and fashion Ivanka 

13 comments:

  1. Glad to know more about you!:D

    Cute outfit, pretty tights!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    ReplyDelete
  2. pekná odpoveď, páčia sa mi tvoje silonky a kabát

    ReplyDelete
  3. Ivi ten kabátik nemá chybu..si proste hviezda(viď. Google:D)

    ReplyDelete
  4. tieto šaty ti veľmi pristanú..a vlastne celý outfit sa mi veľmi páči.
    A teším sa na ďalšie info o tebe:)

    ReplyDelete
  5. Na tvoj blog chodim rada... pekne outfity a vzdy nejaka nova skladba, ktoru mam rada aj ja :D

    ReplyDelete
  6. krásné outfity :) jako blogerka patříš k mým nejoblíbenějším :*

    ReplyDelete
  7. Krásne máš to kožušinkové bolerko, závidím:)

    ReplyDelete
  8. Děkuji :)

    Nádherné fotografie, sluší ti to dokonalost. A obdivuji tvou knihovnu.

    ReplyDelete
  9. Krásné punčošky a super postava ;) Go on ;)

    ReplyDelete
  10. Krásny kabátik a tie silonky, skvelé sú! :))

    ReplyDelete