Monday 21 November 2011

Ženy treba ľúbiť.


Od štvrtkového večera sa so mnou chcela kamarátiť angína. Keďže som slušne vychovaná, jej priateľstvo som akceptovala. Myslela som si, že je to mladá a milá slečna. Spočiatku sa tvárila, že so mnou chce viesť dlhé rozhovory, púšťať si filmy, piť teplý čajík a pozerať, ako vonku padá sneh. No po čase som zistila, že je to chlap v ženskom tele a o pohodové chvíľky mu vôbec nejde. Ihneď sa mi vrhol na mandle a dostal ma do postele. Vôbec to nebolo príjemné. No už je to (čiastočne) za nami. Budem sa z toho spamätávať asi až do stredy.

Ale zase, nebudem vám klamať, už dlho som nezažila víkend, počas ktorého by som absolútne nič nerobila. Páčilo sa mi to. :* Pozerala som Gossip Girl, čítala blogy, trochu som sa učila (aby sa nepovedalo), pripravovala úlohy na imatrikuláciu prvákov, obdivovala film Monte Carlo a dorábala kostým, keďže imatrikulácia sa nesie v znamení "karnevalu". 









Love, peace and fashion Ivanka

11 comments:

  1. ani ti nejdem hovoriť čo som si na prvýkrát prečítala namiesto "angína" ... O:-)
    skoré uzdravenie a nech sa podaria imatrikule :)

    ReplyDelete
  2. Potom ukáž kostým aj na tebe :)

    ReplyDelete
  3. u vás už padá sneh ...to je krása

    ReplyDelete
  4. jej..ten kostým :))
    aj ja chcem už konečne vidieť padať vločky :)

    ReplyDelete
  5. aj u nás už dnes snežilo :) a angína navštívila aj mňa,dúfam,že sa nezdrží a vo štvrtok ma pustí do školy :)

    ReplyDelete
  6. ako si to skvelo napísala ty anginobalička :D

    ten kostým vyzerá super! :) srdcová kráľovná? ;)

    prajem skoré uzdravenie! :*

    ReplyDelete
  7. Ivanka, skvele si tú angínu popísala! najmä tá časť, ako Ťa dostala do postele :D
    ten kostým! chcem vidieť na Tebe!

    ReplyDelete
  8. hezké, zaujímavé, iné ako inokedy...
    mať dve srdcia je...magické!

    ReplyDelete
  9. fotky sú skutočne nádherné a mňa osobne si dostala tým opísaním choroby :D

    ReplyDelete
  10. I really enjoyed this post! I love your sense of style!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  11. pekné fotky, a tie karty sú super.. :)

    ReplyDelete