Wednesday 23 May 2012

len svieť. my máme zbrane.


Slniečko nám v týchto mesiacoch už intenzívne svieti a my sa pomaly presúvame na miesta, kde nás môže svojimi lúčmi nielen hladiť, ale bohužiaľ aj ohrozovať. Nie ste malé deti, aby som vám musela hovoriť, aké škodlivé je UVA a UVB žiarenie, koľko kožných či iných problémov môžu spôsobiť a čo robiť, aby ste sa pred nimi dostatočne ochránili. Takéto veci dúfam viete. Či už ste pri mori alebo niekde v horách, je veľmi dôležité nezabudnúť na kvalitné prípravky na ochranu pred slnečným žiarením. 
A ja mám pre vás zopár tipov na kvalitnú slnečnú ochranu.

1. Photoderm Bronz Sprej SPF 50+/UVA 35
Nebudem vám hovoriť jeho základné (super)vlastnosti, pretože podrobný popis tohto zázraku si môžete prečítať tuto. Ja vám radšej poviem, aké mám z neho pocity ja.
Páči sa mi, že sa rýchlo vstrebáva, čiže nezanecháva na pokožke biele fľaky a ja nevyzerám ako riaditeľka vápenky. Má príjemné, veľmi jemnú, nevtieravú vôňu a skvelý obal, respektíve dávkovanie, vďaka ktorému nie je nakrémované všetko naokolo, ale len to, čo nakrémované byť má. Nie je príliš hustý, ani príliš riedky, taký zdravý stred, povedala by som. Mám s ním výbornú skúsenosť a rozhodne môžem odporučiť.

2. Photoderm Kid Mlieko pre deti SPF 50+/ UVA 38
Keďže mám mladšieho súrodenca, v našej domácnosti sú krémy určené pre deti nevyhnutnosťou. O tomto si môžete prečítať viac tu.
Na otestovanie tohto produktu som použila pokusného králika (rozumej brata). Ten má kožné problémy a veľmi svetlú pokožku, takže bol vhodným objektom na testovanie. Keď som sa ho opýtala na jeho názor, okomentoval to slovami: "Paráda." Aj keď v jeho hlase bolo cítiť miernu iróniu, ten krém parádny naozaj je. Najmä preto, lebo ho nespálilo, aj napriek tomu, že som ho natrela krémom iba jediná raz a vonku strávil takmer celý deň. Tiež tá jeho modrá farba mi veľmi pomohla pri natieraní, pretože môj brat je "šinter" a vkuse niekam odbehoval. Aj po tom, čo sa vrátil, som videla, ktoré miesto som už natrela a ktoré ešte natrieť musím. (Áno, pamäť mám veľmi slabú.)

3. Photoderm AKN Mat SPF 30/ UVA 13
Info tu.
Teší ma, že sa po ňom nelesknem ako vosková figurína a neupchávajú sa mi póry. Vôňu má rovnakú ako Bronz Sprej, takže som spokojná. :) Jediná vec, ktorú mu môžem vytknúť je, že je trošku (pri)riedky.

4. Photoderm Bronz SPF 50/ UVA 35
Diagnóza je rovnaká ako u predošlých produktov. Je hustejší ako AKN Mat Fluid, takže má u mňa 11 bodov z 10. Navyše predlžuje prirodzené opálenie. No nemiluj ho.
"Pikošky a infošky" o ňom tu.  







Love, peace and fashion Ivanka

1 comment:

  1. jeeej aj ja som bola v lekárni na nákupoch a tiež mám tieto super vecičky, teším sa ako ich vyskušam :)

    ReplyDelete