Saturday 26 May 2012

nekráčaj predo mnou.


 Niekedy si prajem, aby som sa vrátila do čias, kedy nebolo potrebné riešiť obité kolená. Do čias, kedy nám ku šťastiu stačila formička do piesku a nevedeli sme si zrátať 2+2. Do čias, kedy bolo všetko nepodstatné. Do čias, kedy som sa topila v maminých šatách a plávala v otcových topánkach. Do čias, kedy nám bolo najlepšie.

Aj teraz mi je krásne, to hej. Len tie bežné každodenné starosti ma unavujú. 












Love, peace and fashion Ivanka

Šaty, Náhrdelník, Taštička: H&M, Topánky: sekáč (Bronx), Sveter: ukradnutý mamine, Náušnice: Bijou Brigitte

3 comments:

  1. Jeej, vyzera to super, ale neviem, hned mi pri tom napadlo, ze "outfit idealny do kostola" :D Samozrejme, nie je to nejake svatuskarske, len mam v hlavne divne asociacie :D
    Nikavero

    ReplyDelete
  2. Krásne, milujem mentolovú farbu :)

    ReplyDelete