Wednesday 24 July 2013

ako v ohni.


S láskou je to rovnako ako so všetkým, čo nás v živote postretne. Príde a odíde. Tak ako šťastie, tak ako ľudia, tak ako peniaze. Prichádza a odchádza znovu a znovu. Ten príchod jej väčšinou trvá neskutočne dlho a keď chce nebodaj odísť, ani nevieme, ako sa to stane. Tak rýchlo a zbesilo, ako keď sa pustíte na horskej dráhe, nám odletí zo srdca. Kým ostane nastálo, nejaký ten čas to trvá. Kým si zvykneme, kým sa naozaj presvedčíme, že to, čo cítime, je láska, kým sme si istý, že to, čo sme celý život hľadali, je tu. 
Ale keď neprichádza, keď nič necítite, keď jej to dlho trvá, neostáva nič iné, než byť trpezlivý a čakať. Vraj to raz príde. A možno ako blesk z jasného neba...

Dnes trochu netradičné fotky. Keď som doma, fotí outfity (aj všetko iné, čo mi sadne na nos) Martin, no teraz, v Nemecku, som si musela pomôcť sama. Teda, nie tak veľmi sama. Fotí ma môj 11-ročný brat Jurko, ktorý však pri všetkom "hundre" a za každé fotenie žiada nejakú odmenu. No aj tak som vďačná, že sa nakoniec dá presvedčiť. 
Už dlho som chcela vyskúšať "nočné fotky", tak sme včera využili príležitosť a outfit cvakli pri svetlách pouličných lámp. Efekt, aký vznikol sa mi nesmierne páči a myslím, že "nočné fotky" budem praktizovať častejšie. 

K outfitu môžem povedať len toľko, že tú sukňu, rovnako ako aj to body, milujem. Dokopy to spolu ide úplne perfektne a keďže samotná kombinácia týchto dvoch vecí je trošku odvážnejšia (resp. sa v nej cítim nahá), "uzemnila" som to jednoduchou hnedou bundou v kombinácii s hnedou kabelkou a sandálmi v rovnakej farbe. Cez deň však v bunde nebehám, pretože by mi bolo teplo a tak sa musím zmieriť s tým, že na mňa každý pozerá ako na "mimoňa". 
Čo sa týka toho body, textúrovo je čipkované a preto spod neho vidieť, avšak veľmi jemne a decentne, akej farby mám podprsenku. Pri takýchto veciach odporúčam nosiť podprsenku v rovnakej farbe či potlači, pokiaľ máte body či iný kus vrchného oblečenia v jednoduchšej farbe (napr. biela), nebojte sa zvoliť niečo výraznejšie. Platí to však iba pri "vrškoch". Verte mi, nik nie je zvedavý na čierne nohavičky pod bielymi šatami. (Pôsobí to veľmi nevkusne a amatérsky. Každá správna žena predsa vie, aké spodné prádlo sa nosí pod aký kus odevu a na akú príležitosť. ;))











Foto: Jurko Petruš

Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: Second-hand (H&M), Sukňa: H&M, Taška: Second-hand (Salvatore Ferragamo), Body: Second-hand (TOPSHOP), Bunda: Orsay, Náušnice: Romwe, Opasok: Second-hand


Bonusové fotky:






5 comments:

  1. S teba musia v tom Nemecku všetci odpadávať, keď vidia ako úžasne chodíš každý deň oblečená :)

    ReplyDelete
  2. perfektné!!! :)

    a bonusovky najviac ;)

    ReplyDelete
  3. naozaj skvelé fokty. a ty si nádherná.

    Zara White design

    ReplyDelete
  4. krásny outfit, najviac sa mi páči sukňa, topánky a kabelka :)

    ReplyDelete