Friday 26 July 2013

Maybe we should all get drunk and tell eachother everything we're too afraid to say sober.


Pred prázdninami, než som odišla zo Slovenska, som sa predsavzala, že si v Nemecku nič nekúpim. Jednak pre to, že som týždeň predtým mala nákupný maratón v Košiciach i u nás v Poprade a tiež preto, že moja skriňa je viac než plná. V pláne som mala zohnať si len šortky, ktoré by mi sedeli tak, ako si predstavujem. Samozrejme, aj toto predsavzatie skončilo rovnako ako všetky ostatné, ktoré som si v živote dala. Tak ako diéty, tak ako 100 brušákov každý deň, tak ako beh každý druhý deň na lepšiu kondíciu, tak ako natočenie skúšobného beauty videa. Až na ten beh to všetko skončilo skôr, než to stačilo začať. (Po dvoch mesiacoch behania po lese som si podvrtla členok, tak som to už potom radšej neskúšala.) 
Takže rovnako skončil aj tento plán. Hneď po prvom dni som zamierila obhliadnuť obchody a domov som sa vrátila s dvoma pármi nových topánok. Keď musíš, tak musíš, čo vám poviem. Potom som pokračovala v Mníchove a teraz mi treba jednu cestovnú tašku naviac, aby som bola schopná zbaliť sa, lebo štvoro párov topánok neschovám len tak do kabelky, všakže.
(Ale inak som nakúpila všetky veci veľmi výhodne. Ak chcete, môžem spraviť príspevok "New In", pokiaľ vás nebude veľmi nudiť.)

Nevadí. Hlavné je, že ma to robí šťastnou, všakže. Tak ako momenty so skvelými ľuďmi a užívanie si leta. Včera sme boli na diskotéke. Vo štvrtok. Iná Amerika, čo vám budem klamať! Obrovský priestor, kopa ľudí, "namakaná" muzika. Polovica ľudí, čo boli so mnou, musela ráno vstávať do práce, no nikomu to nevadilo. Bolo to super-duper perfektné. Nielenže sa Nemci perfektne obliekajú, ale ešte aj tancovať vedia dobre! (A netreba im k tomu ani kvapku alkoholu. Čo sa mi veľmi ráta, keďže môj vzťah k alkoholu je asi taký, že "nechcem, nebudem, viem sa zabaviť aj bez toho", takže majú rovnakú "politiku" ako ja.) Och, asi sa tu presťahujem...

Preto aj tie tenisky. Počas roka som si sem-tam s kamarátkami vyrazila zatancovať a vždy som si brala vysoké topánky. Trvalo mi pol roka, kým som pochopila, že tie dievčatá, ktoré postávajú okolo v nádherných vysokých topánkach a s perfektným make-upom, sú trošku iná "liga". Ich tanec spočíval tak maximálne v hýbaní malíčkom na ruke, čo je pre mňa nepredstaviteľné, keďže z diskotéky chodím permanentne s mokrými vlasmi od toľkého tancovania a vo vysokých topánkach to bolo naozaj, ako sa hovorí, "o držku". Takže od určitého momentu už len tenisky!  

Inak, videli ste už na Facebook-u túto zázračnú stránku? Myslím, že je super, že sa niekto podujal niečo také urobiť! Len nech rastie, rastie a rastie. Držím palce. Aspoň sa môžme inšpirovať od "domácich", keďže podľa môjho názoru je na Slovensku inšpirácie "habadej", len sa o nej tak nevie.
Všetko chce svoj čas. :)

Dúfam, že vás dnešný outfit "nenastrašil". Predsa, je to niečo iné, ako zvyčajne. Ale aj toto som ja. :)







Som rebel. Keby ste nevedeli. :D A mám otrasné nechty, hnusné vlasy, "priblblý" výraz na fotkách a veľmi sa snažím vyzerať ako modelka. Neviem, na čo tu vôbec chodíte....
Aspoň na moje nohy sa dá ako-tak pozerať, všakže.
(Neberte to tragicky, čo som teraz napísala. Vďaka niektorým vaším komentárom beriem život viac s ľahkosťou a viem si zo seba urobiť srandu. Kľudne pokračujte. :))







Foto: Jurko Petruš

Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: Pimkie, Šortky: New Yorker, Top: H&M, Bunda: Pimkie, Čiapka: River Island, Náramky: Thomas Sabo, vintage, H&M, Hodinky: Swatch, Náušnice: vintage, Kapsička: požičaná od tety

17 comments:

  1. ouu vyzeráš tu uplne fajnotkovo!!! :)

    ReplyDelete
  2. Dnes je to všechno hlavně krásně napsané! Outfit není až tak můj šálek čaje, ale sluší ti to (až na tu "kapsičku" teda:-D , ale její opodstatnění na diskotéku chápu). Na nějaký komentáře směrem k haterům bych se vykašlala, akorát se rozproudí ještě víc:-) mimochodem, ty nehty- ty jsou vlastní? Je to zajímavé, ty jsi tak nějak "jemně" krásná, taková víla a ty nehty tvoří dost silný kontrast, možná proto si toho lidi všímají... Opět- já osobně bych upřednostnila trochu kratší, ale já se nefotim na blog, že jo :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úplně mi bereš písmena z klávesnice!
      K outfitu: Vypadáš opravdu jinak, ale to je právě to, proč sem chodím, že dokážeš nabourátvat pravidla, oblékat se jak chceš a navíc ještě tak krásně píšeš. No, prostě tak.

      Delete
  3. najviac vodvaz fotky , najviac super :-)

    ReplyDelete
  4. Super foto, ale možno nabudúce menej toho rozmazaného efektu, zo dva, tri fotky su fájn, ale ked si chcem celý outfit pozrieť detailnejšie tak sa na to ťažko pozerá..:)

    ReplyDelete
  5. podľa mňa ti ide aj takéto oblečenie :) a "rozmazaný efekt" ako napísal anonym, tomu podľa mňa dodáva šmrnc :) dobre to je

    ReplyDelete
  6. ou skvelá, veľmi dobrá!
    nohy máš super, nechty parádne (aj keď ja by som nedokázala s nimi ani ovládač vziať zo stola) a vlasy tak tiež ;)

    ReplyDelete
  7. krásna si! :) a inak áno, áno chceme new in!!!! :D :D

    ReplyDelete
  8. 100% súhlasu ;) Čo sa týka tých predsavzatí a hlavne tých nákupných myslím že som už dávno objavila niekoho s rovnako úchylkou :D no ale prekvapil ma od Teba názor "párty=štekle vs. botasky"... jednoznačne som zástankyňou názoru, že ak sa ideš niekam zabaviť treba sa tak aj cítiť už pri prvom prekročení prahu tvojho bytu. Taktiež som sa pokúšala "zapadnúť" krátkou sukňou, vysokými botami a prehnaným make-upom... No našťastie ma zas raz osvietilo a radšej som kráľovnou parketu než kráľovnou postávania pri bare :) A Tvoj outfit? Dokonalosť cez vlasy, nechty,... až po čiapku ktorú som našťastie zbalila a zajtra ju asi zoberiem na prechádzku :D

    ReplyDelete
  9. krásna si :) a áno chceme new in, mohla by si to zrobiť aj ako video, všetko by si nam poukazovala, povedal odkial to máš a kolko si za to dala :) rada by som ti videla pravidelne čo ti priudlo do šatnika :)

    ReplyDelete
  10. nechty jediné sa mi nepá, ale viem že sú len na chvíľu, takže to vydržím...:)
    ostatné je úžasné...áno, krásne nohy, a áno, tento štýl je úplne iný, ale FANTASTICKÝ!
    a LIKE aj bráškovi, cvakal o 100200, ne? za odmenu išiel na dízu s tebou? žmurk

    ReplyDelete
  11. new in rozhodne áno ! :) a outfit je perfektný, dokonale sa ti to podľa mňa hodí. :)

    ReplyDelete
  12. Ivka veď ty také krásne dievča so super vkusom a takéto boty si dáš? :-/ ako tenisky sú fajn, aj conversy atď, nič proti ale tieto hybridy s vysokou podrážkou strašný gýč

    ReplyDelete
  13. Uzasne, ani nemam co viac napisat. Skvely outfit na diskoteku a clanok sa tiez dobre cita. A new in urcite aaano

    ReplyDelete
  14. celá si super duper o tom niet pochýb,ja si myslím,že by bolo dosť super,keby si urobila nejaký príspevok ako cvičíš atď a čo robíš pre tvoje telo,lebo tie nohy sú proste masakrálne!.♥

    ReplyDelete
  15. Krásne si nalíčená, len čiapka mi v lete príde dosť off-topic.. Ale palce hore, tiež som človek, ktorý sa vytancuje aj bez kvapky alkoholu a som rada, že nás je viac :)

    ReplyDelete